جذب و پذیرش عضویت در انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف کنندگان گیلان

0 81

عصرکاسپین / به گزارش واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان, محمد درویشکردار معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان گیلان در مصاحبه ای اختصاصی اظهارداشت: بزودی سومین دوره انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تمامی شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:انجمن های حمایت می توانند نقش موثری در حمایت از حقوق مصرف کنندگان در همه بخش های دولتی و خصوصی داشته باشند و طی سالهای اخیر با عضویت این انجمن ها در کمیسیون های نظارت بر اصناف شهرستانها و همچنین عضویت انجمن حمایت استان در کمیته پشتیبانی تنظیم بازار استان و تفاهم نامه های همکاری منعقد شده با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و سایر سازمانها امکان اثر گذاری انجمن های حمایت در استیفای حقوق مصرف کنندگان بیشتر شده است.
محمد درویشکردار با ابراز امیدواری از تشکیل انجمن هایی قوی تر از گذشته از نخبگان و صاحب نظران و همچنین آحاد مردم استان اعم از اقشار فرهیخته اساتید دانشگاهها، دانشجویان، کارکنان دولت، کسبه وبازاریان، قشر شریف کارگر و…. دعوت نمود تا با عضویت در این انجمن ها مسیر تشکیل انجمن هایی پویا و هدفمند را رقم بزنند.
درویشکردار با بیان اینکه امکان عضویت در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران فراهم است، گفت: داوطلبان عضویت در انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان‌های گیلان می‌توانند با مراجعه به «سامانه جامع عضویت» به نشانی اینترنتی WWW.members.crps.ir نسبت به تکمیل فرم عضویت در انجمن شهرستان محل اقامت خود اقدام نمایند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس «انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان» در کلیه شهرستان های استان اظهار داشت: بزودی برنامه زمانی کاندیداتوری اعلام خواهدشد و متقاضیان عضویت در هیات مدیره انجمن محل سکونت خود جهت دریافت اطلاعات بیشتر از جمله اساسنامه انجمن شهرستان و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان می توانند به سایت سازمان صنعت معدن وتجارت به نشانی https://gil.mimt.gov.ir/ مراجعه نمایند همچنین جهت دریافت برنامه زمانی کاندیداتوری نام شهرستان و نام خودرا به همراه شماره تماس تلفن ثابت به شماره ۵۰۰۰۲۳۰۳۳۳۰۴۴۴ پیامک نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 13 =