آغاز خرید توافقی پیله کرم ابریشم در گیلان

0 66

عصرکاسپین / مدیر تعاون روستایی گیلان از آغاز خرید توافقی پیله تر کرم ابریشم در این استان خبر داد و گفت: ۴ مرکز تعاون روستایی در گیلان تا پایان فصل برداشت، پیله تر کرم ابریشم را از نوغانداران خریداری می‌کنند.

رامین گیلانشاهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از دیروز روند خرید توافقی پیله تر کرم ابریشم در گیلان آغاز شده است اظهار داشت: ۴ مرکز تعاون روستایی در گیلان تا پایان فصل برداشت، پیله تر کرم ابریشم را از نوغانداران استان خریداری می‌کنند.

مدیر تعاون روستایی گیلان در تشریح بیشتر جزئیات خرید توافقی پیله تر کرم ابریشم عنوان کرد: با توجه به تراکم تولید در مناطق مختلف گیلان ۴ مرکز تعاون روستایی که ۲ مرکز آن در شهرستان لنگرود یک مرکز در آستانه‌اشرفیه و یک مرکز در شهرستاک شفت جهت خرید پیله تر کرم ابریشم فعال شده‌اند.

گیلانشاهی از همکاری مشترک تعاون روستایی با جهاد کشاورزی و مرکز نوغانداری کشور برای خرید توافقی پیله تر کرم ابریشم سخن گفت و تصریح کرد: مراکزی که برای این کار در استان گیلان دایر شده‌اند محصول نوغانداران را به صورت توافقی و با رویکرد حمایتی از آنان خریداری می‌کنند.

وی زمان و ساعات کاری مراکز تعاون روستایی گیلان برای خرید توافقی پیله تر کرم ابریشم را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: این مراکز هر روزه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت عصر هم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در راستای خرید محصول تولیدشده نوغانداران گیلانی در استان دایر هستند.

مدیر تعاون روستایی گیلان با تأکید بر اینکه مراکز چهارگانه تعاون روستایی که برای خرید توافقی پیله تر کرم ابریشم دایر شده‌اند تا زمان فصل برداشت پیله دایر هستند اظهار داشت: امیدواریم امسال محصول خوب و باکیفیتی توسط نوغانداران گیلانی تولید و روانه بازار مصرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =