زمزمه های بازگشت داماش به گوش میرسد/ چه کسی بانی این موفقیت است ؟ ردپای ناپیدای داماش کیست

0 120

عصرکاسپین / کامران جعفری در اینستاگرام خود نوشت ؛ باشگاه داماش گیلان از روزی که حقش در بازی با نیروی زمینی تهران پایمال شد تا امروز روی یک پامانده تا حقش را از فدراسیون فوتبال بگیرد .
مدیران این باشگاه با فدراسیون قرار گذاشتند که تنها درصورتی در فینال جام حذفی حاضر خواهندشد که فدراسیون فوتبال به فکر یک سهمیه برای آنها در لیگ دسته اول ایران باشد !
شک نیست که داماش در تمام مراحل نامه نگاری ها و تعامل و چانه زنی با فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش سنجیده عمل کرده و تمام مکاتبات و رایزنی های این باشگاه براساس بندهای قانونی بوده است و همین قضیه باعث شده که زمزمه های بازگشت این تیم (از روزنه های گوناگون ) به دسته اول باشگاه های کشور واز راهروهای فدراسیون فوتبال به گوش برسد .
راستی ،آیا می دانید که چه کسی در اتاق فکرومکاتبات و تصمیم گیری های حقوقی و باشگاه داماش نقش اساسی داشته است ؟وآیا می دانید که رد پای کدام حقوقدان در پشت صحنه این پیشروی های حقوقی به چشم می خورد ؟

درپاسخ باید بگوییم که این فرد کسی نیست جز فرهاد خراسانی “حقوق دان ورزشی “که خود زمانی جزو موفق ترین بازیکنان سپیدرود ،استقلال رشت و منتخب جوانان گیلان بوده است و امروز مدیر امورحقوقی باشگاه داماش و عضو هیات مدیره این باشگاه است .
فرهادخراسانی سالها فوتبال کرده واز تحصیل کرده های فوتبال گیلان است .

شک نکنید که اگر داماش از غیرممکن ،ممکن بسازد و فدراسیون به هرشکل حق این تیم رابرگرداند واین باشگاه مجددا به دسته اول ورود کند بخش پررنگی از این موفقیت به علم حقوقی و تلاش و ردپای ناپیدای پشت صحنه حقوقدان باشگاه ( فرهادخراسانی )مرتبط خواهدبود .

بی شک وجود افرادی چون فرهاد که از جنس فوتبال هستند برای هرمجموعه ورزشی نعمت وغنیمت است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − 5 =