اقدامات سازمان سیما، منظر شهرداری در حاشیه نشست های تخصصی روسای شوراهای کلانشهر های ایران در شهر رشت

0 89

عصرکاسپین/سجاد محجوب در حاشیه نشست روسای شوراهای کلانشهر های ایران در شهر رشت از تهیه عکس هایی زیبا از رشت قدیم با مشارکت روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت که به صورت بنر هایی در قالب سازه های شکیل اسپیسی در دو بال پیاده راه و محل برگزاری اجلاس قرار داده شد تا میهمانان اجلاس و شهروندان از لحاظ بصری با تاریخ قدیمی شهر رشت آشنا شوند.

وی همچنین از نصب مجدد المان های مکان نما در پیاده راه شهرداری رشت خبر داد و افزود: از این المان ها در ایام نوروز هم استفاده شده بود که برای این اجلاس نوسازی و ترمیم شدند تا جاذبه های مختلف توریستی شهر رشت و همچنین مشاهیر مختلف شهر رشت را به میهمانان اجلاس معرفی نماییم.

نظارت لازم بر هرس گیاهان پیاده راه، گل کاری و نظارت بر آبنما از دیگر برنامه های سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت بود.

سجاد محجوب در انتها از همه همکاران سازمان تشکر نموده و همکاری معاون فنی و اجرایی و رییس اداره زیباسازی و سایر پرسنل را در روند و اجرای قابل قبول فعالیت های سازمان سیما و منظر و فضای سبز برای برگزاری نشست تخصصی اجلاس روسای شوراهای کلانشهرهای کشور در رشت را بسیار موثر دانست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =