انتصاب سومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان

انتصاب سومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان
مراسم معارفه رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی ماسال با حضور مدیرکل استان گیلان برگزار شد .

عصرکاسپین / در پی بازنشستگی رئیس شعبه ماسال ، طی حکمی ازسوی جمیل حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی گیلان، بتول اسدی مسئول نامنویسی و صدور دفترچه شعبه دو رشت به سمت رئیس جدید این واحد منصوب شد .

اسدی از فرزندان شهید و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت و ۱۵ سال سابقه کاری در بخش بیمه ای تامین اجتماعی گیلان در شعب رشت است و بعنوان سومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان آغاز بکار کرد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه رئیس این شعبه با اشاره به اینکه در شهرستان ماسال اولین شعبه اقماری تامین اجتماعی ایجاد شد، اذعان داشت : پیش از آن مردم این منطقه برای دریافت خدمات و تعهدات بیمه ای ناچاراً به شعبه صومعه سرا مراجعه می کردند ولی پس از راه اندازی شعبه اقماری و با افزایش شمار مخاطبان در گروههای بیمه شدگان و مستمری بگیران توانستیم مجوز تاسیس شعبه مستقل اجرایی را دراین شهرستان اخذ کنیم که با عملکرد خوب آن در سال گذشته ، این شعبه نیز با ارتقاء تیپ همراه بود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه تفاوت اساسی تامین اجتماعی با سایر دستگاهها در نوع ارتباط مخاطبان آن است افزود : در تامین اجتماعی مشتریان علاوه بر حقوق عام شهروندی بمنزله یک شریک اجتماعی قلمداد شده و دارای حقوق خاص نیز هستند که این امر مسئولیت ما و همکاران را بسیار سنگین تر می کند .

حق پرست با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی یک مجموعه تخصصی و خدمت رسان به اقشار مختلف جامعه هدف است اظهار داشت : حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی با ابراز رضایتمندی ازجایگاه شعبه تامین اجتماعی ماسال بعنوان رتبه چهارم کشوری و اول استان در بین واحدهای هم تیپ ، افزود : انتظار دارم تا با همدلی و همکاری جمعی کارکنان ، حرکت منسجم و رو به رشد این شعبه تداوم یابد .

حق پرست با بیان اینکه حدود یک سوم کارکنان سازمان تامین اجتماعی را بانوان تشکیل می دهند افزود : داشتن سهم در عرصه های مدیریتی حق این قشر و بکارگیری ظرفیتها و پتانسیلهای آنها از راهبردهای اساسی در ارتقاء و تعالی سازمانی است .

مهندس محمد جواد عامر فرماندار شهرستان ماسال نیز در آئین معارفه رئیس شعبه این شهرستان با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی از جمله ادارات موثر و نقش آفرین در جامعه است که هرگونه اختلال در عملکرد آن می تواند حتی منجر به تبعات اجتماعی ناگوار شود، افزود : آرامش و رضایت موجود در شهرستان در این حوزه مصداقی بارز از عملکرد مطلوب شما در خدمت رسانی به شهروندان است. .

وی با اشاره به اینکه خانم اسدی اولین مدیر اجرایی زن در سطح شهرستان است، افزود : معتقدم دستگاههایی همچون تامین اجتماعی محلی برای رفع مطالبات و گره گشایی از مردم است و از این رو صبر ، متانت و تکریم در مقابل مراجعان در این مجموعه ها بیشتر لازم است .

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.