انتصاب سومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان

0 239

انتصاب سومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان
مراسم معارفه رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی ماسال با حضور مدیرکل استان گیلان برگزار شد .

عصرکاسپین / در پی بازنشستگی رئیس شعبه ماسال ، طی حکمی ازسوی جمیل حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی گیلان، بتول اسدی مسئول نامنویسی و صدور دفترچه شعبه دو رشت به سمت رئیس جدید این واحد منصوب شد .

اسدی از فرزندان شهید و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت و ۱۵ سال سابقه کاری در بخش بیمه ای تامین اجتماعی گیلان در شعب رشت است و بعنوان سومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان آغاز بکار کرد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه رئیس این شعبه با اشاره به اینکه در شهرستان ماسال اولین شعبه اقماری تامین اجتماعی ایجاد شد، اذعان داشت : پیش از آن مردم این منطقه برای دریافت خدمات و تعهدات بیمه ای ناچاراً به شعبه صومعه سرا مراجعه می کردند ولی پس از راه اندازی شعبه اقماری و با افزایش شمار مخاطبان در گروههای بیمه شدگان و مستمری بگیران توانستیم مجوز تاسیس شعبه مستقل اجرایی را دراین شهرستان اخذ کنیم که با عملکرد خوب آن در سال گذشته ، این شعبه نیز با ارتقاء تیپ همراه بود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه تفاوت اساسی تامین اجتماعی با سایر دستگاهها در نوع ارتباط مخاطبان آن است افزود : در تامین اجتماعی مشتریان علاوه بر حقوق عام شهروندی بمنزله یک شریک اجتماعی قلمداد شده و دارای حقوق خاص نیز هستند که این امر مسئولیت ما و همکاران را بسیار سنگین تر می کند .

حق پرست با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی یک مجموعه تخصصی و خدمت رسان به اقشار مختلف جامعه هدف است اظهار داشت : حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی با ابراز رضایتمندی ازجایگاه شعبه تامین اجتماعی ماسال بعنوان رتبه چهارم کشوری و اول استان در بین واحدهای هم تیپ ، افزود : انتظار دارم تا با همدلی و همکاری جمعی کارکنان ، حرکت منسجم و رو به رشد این شعبه تداوم یابد .

حق پرست با بیان اینکه حدود یک سوم کارکنان سازمان تامین اجتماعی را بانوان تشکیل می دهند افزود : داشتن سهم در عرصه های مدیریتی حق این قشر و بکارگیری ظرفیتها و پتانسیلهای آنها از راهبردهای اساسی در ارتقاء و تعالی سازمانی است .

مهندس محمد جواد عامر فرماندار شهرستان ماسال نیز در آئین معارفه رئیس شعبه این شهرستان با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی از جمله ادارات موثر و نقش آفرین در جامعه است که هرگونه اختلال در عملکرد آن می تواند حتی منجر به تبعات اجتماعی ناگوار شود، افزود : آرامش و رضایت موجود در شهرستان در این حوزه مصداقی بارز از عملکرد مطلوب شما در خدمت رسانی به شهروندان است. .

وی با اشاره به اینکه خانم اسدی اولین مدیر اجرایی زن در سطح شهرستان است، افزود : معتقدم دستگاههایی همچون تامین اجتماعی محلی برای رفع مطالبات و گره گشایی از مردم است و از این رو صبر ، متانت و تکریم در مقابل مراجعان در این مجموعه ها بیشتر لازم است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − شش =