بازدید مدیرکل ICT استان گیلان از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

0 104

بازدید مدیرکل ICT استان گیلان از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید نمود.
نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور همه ساله با رویکرد شناسایی دستاوردها و پیشرفت های جدید در زمینه IT و همچنین تسهیل شرایط صادرات تکنولوژی های داخلی به عنوان مکانی مناسب برای بازاریابی محصولات فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد.

در نمایشگاه امسال ۵۰۰ استارت آپ، شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات به علاقمندان عرضه کنند.

در این نمایشگاه بخش‌هایی مانند الکام استارز، الکام ترندز، الکام تالکز و الکام گیمز وجود دارد که علاقمندان می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. همچنین برای بازدیدکنندگان بخشی به عنوان الکامپ تور در نظر گرفته شده است تا بتوانند با بخش‌های مختلف نمایشگاه آشنا شوند.

استارت آپ ها در این نمایشگاه به سه صورت، استارت آپ هایی که بالغ شده اند، دسته دوم استارت آپ هایی که فقط با یک پنل در نمایشگاه حضور داشته و استارت آپ هایی که با حضور در بخش آوردگاه سرمایه الکامپ برای ارتباط با سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها به دنبال توسعه کسب و کارهای خود هستند، حضور دارند.

در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ۱۳ شرکت فناور، دانش بنیان و استارت آپ های برگزیده از استان گیلان با حمایت پارک علم و فناوری استان “شاپ فا – دکتر کلابز – واجارو – شهر آرا – گیلاس – مارلیک تاکسی – تی رافا – پونیشا – جاجیگا و رایمون” و “ره پویان پازریک – رشت پلاس – سرزمین مجازی چیچیلاس” با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و اداره کل ICT استان برای تعاملات سازنده و توسعه اکوسیستم فناوری حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 9 =