دادستان کل کشور: هنجارشکنان بدانند که قوه قضاییه از پلیس حمایت می‌کند

0 92

دادستان کل کشور: هنجارشکنان بدانند که قوه قضاییه از پلیس حمایت می‌کند

دادستان کل کشور تاکید کرد که پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی تسلیم جوسازی بدخواهان نمی‌شود.

عصرکاسپین / حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه همایش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت دستگاه قضا از نیروی انتظامی در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، خاطرنشان کرد: وظیفه پلیس برخورد با جرائم مشهود در جامعه است و هر جا که پلیس به عنوان ضابط قضایی درخواست مجوزی از ما داشته باشد ما باید این مجوز را به پلیس بدهیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از یک نیروی انتظامی و پلیس مقتدر حمایت خواهد کرد، گفت: ما نمی توانیم امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی در جامعه را به خاطر بعضی از حرف‌هایی که گفته می شود یا بعضی از اقداماتی که بدخواهان در فضای مجازی انجام داده و جوسازی می کنند، فدا کنیم.

منتظری با بیان اینکه دستگاه قضایی و مردم عزیز از حرکات و اقدامات قانونی و مقتدرانه پلیس حمایت می‌کنند، گفت: البته به تخلفات نیز در چارچوب قانون باید رسیدگی شود؛ اما هنجارشکنان باید این را بدانند که با این جوسازی ها و اینکه فیلم‌هایی را خودشان از صحنه آماده و بلافاصله پخش کنند، نمی‌توانند چهره پلیس را مخدوش نشان دهند.

دادستان کل کشور ادامه داد: در این راستا اولاً مردم ازما نمی‌پذیرند و ثانیاً دستگاه قضایی نیز نمی‌پذیرد که پلیس تسلیم این جوسازی‌ها شود. ما باید قانون را اجرا کنیم و دستگاه قضایی نیز به این جوسازی‌ها توجه نخواهد کرد؛ بنابراین نیروی انتظامی باید با اقتدار در میدان ایجاد امنیت حضور داشته باشد و با هر نوع هنجارشکنی برخورد کند.

وی ادامه داد: انتظار مردم نیز این است که با هنجارشکنان برخورد شود و هنجارشکنان نیز این را بدانند که دستگاه قضایی از پلیس حمایت خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =