دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری تلفنی

0 81

عصرکاسپین /فرمانده انتظامی بندرانزلی اعلام کرد: ۳ نفر از اعضای یک باند کلاهبردارن تلفنی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مجید حسینی امروز گفت‌: ۲ مرد ۲۶ و ۲۸ ساله و یک زن ۲۳ ساله غیر بومی که در حال خرید سکه در یکی از طلا فروشی‌های شهر انزلی بودند به علت رفتار مشکوک لو رفتند و با هوشیاری و اطلاع رسانی طلا فروش در دام پلیس افتادند.
وی با اشاره به حضور به موقع ماموران پلیس آگاهی در طلا فروشی و دستگیری متهمان افزود: در بازرسی اولیه از متهمان ۲۱ کارت بانکی به اسم‌های مختلف، ۹۸ میلیون ریال وجه نقد، ۳ سکه تمام بهار آزادی و یک رشته گردنبد کشف شد.
فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه متهمان ساکن تهران هستند گفت: ۳ کلاهبردار اعتراف کردند با پرداخت مبلغی ناچیز به متکدیان و معتادان، کارت ملی آن‌ها را خریداری و به اسم آنان حساب بانکی جدید افتتاح می‌کردند.
سرهنگ حسینی افزود: این افراد در اعترافات خود گفتند با هماهنگی با دیگر اعضاء باند شان برای برداشت و هزینه کردن پول که با کلاهبرداری به حساب‌های بانکی واریز شده بود به شمال کشور آمدند و کالا و سکه و طلا خریداری می‌کردند.
وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری دیگر اعضای باند کلاهبرداری تلفنی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان به شهروندان و صاحبان صنوف توصیه کرد: هرگز با تماس تلفنی افراد ناشناس به عابر بانک‌ها مراجعه نکنند و در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + ده =