آغاز ثبت نام متقاضیان ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در گیلان

0 163

آغاز ثبت نام متقاضیان ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در گیلان

عصرکاسپین / مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از شروع ثبت نام متقاضیان ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در استان خبر داد.
فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از شروع ثبت نام متقاضیان ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی خبر داد و افزود: متقاضیان ایجاد دفاتر می‌توانند با مراجعه به سایت این اداره کل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فرزاد توکلی با اشاره به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی افزود: تمامی دفاتر شهری و روستایی مشمول این آیین نامه بوده و درخواست ایجاد دفتر، تمدید، انتقال و تغییر نشانی بر مبنای آن صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: با رعایت شرایط مندرج در آیین نامه، ایجاد دفتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی با حداقل فضای ۵۰ متر مربع صرفاً برای اشخاص حقوقی در حوزه شهری و در حوزه روستایی نیز با دارا بودن حداقل ۲۰ متر مربع برای اشخاص حقوقی و حقیقی مجاز خواهد بود.

توکلی با تأکید به ارتباط حوزه فعالیت اشخاص حقوقی با موضوع پروانه، اظهار داشت: متقاضیان می‌بایست حوزه فعالیت مندرج در اساسنامه شرکت را انجام امور خدمات‌دهی به متقاضیان دریافت خدمات پیشخوانی بخش دولتی و غیردولتی قرار دهند.

مدیرکل ICT استان در پایان افزود: متقاضیان صرفاً می توانند از طریق آدرس الکترونیکی: https://gilan.ict.gov.ir ضمن مطالعه دقیق اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =