اتفاق خوب در حاشیه خزر سپیدرود دوباره جان می گیرد

0 85

اتفاق خوب در حاشیه خزر سپیدرود دوباره جان می گیرد

عصرکاسپین / سپیدرود دوباره جان می‌گیرد؛ این یک اتفاق خوب در حاشیه خزر است، اما چه خوب یک‌بار برای همیشه تکلیف این تیم قدیمی و ریشه‌دار مشخص می‌شد.

سپیدرود که به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سقوط کرده چند روزی است یارگیری را آغاز کرده و مصمم است با همه توان برای فصل جدید بازی ها آماده شود و دوباره برای صعود به لیگ برتر بجنگد و این بار هم سرمربی تیم علی نظرمحمدی است.

سپیدرود دوباره جان می گیرد؛ این یک اتفاق خوب در حاشیه خزر است، اما چه خوب یک‌بار برای همیشه تکلیف این تیم قدیمی و ریشه‌دار مشخص می‌شد. دردناک است تیمی به این خوبی که قدیمی، ریشه دار و محبوب است اسپانسر مالی ندارد و مدام دست به دست می شود.

از دستی به دست دیگر چرا که اسپانسر‌های تیم توان مالی ندارند و یکی هم که مثل علی کریمی می آید برای تیم هزینه می‌کند به گونه ای با او رفتار می کنند که رفتن را بر ماندن ترجیح می‌دهد.

همان طور که شهرداری در بوشهر حامی مالی شاهین شد و این تیم به لیگ برتر صعود کرد شهرداری رشت هم می تواند پشت سپیدرود بایستد و این تیم خوب و دوست‌داشتی را احیا کند.

مردم در رشت، سپیدرود را عاشقانه دوست دارند و به این تیم می‌بالند و نتایج خوب این تیم مایه غرور آنهاست؛ شهرداری از این تیم حمایت کند گویی که دارد به خواست روحی مردم شهر رشت تن می دهد همان طور که یقیناً برنامه های کلان فرهنگی برای بهبود شرایط روحی و روانی شهروندان در دست دارد.

برای رسیدن به مقصد چه کاری بهتر از حمایت از سپیدرود؟

فوتبال به آخر نرسیده است و سپیدرود می تواند دوباره جان بگیرد و دوباره به لیگ برتر برگردد، اما در این مسیر نکته مهم روشن کردن وضعیت مالکیت تیم است. اینکه یکی بیاید و سرپرستی تیم را برعهده بگیرد و هزینه‌های تیم را تأمین کند. در این صورت سپیدرود با پتانسیلی که دارد حتی می تواند در لیگ برتر هم نگاه‌ها را متوجه خود کند.

سپیدرود در یکی دو سال اخیر اگر همیشه برای ماندن می جنگید به این خاطر بود که پول نداشت و بازیکنانی را به خدمت می گرفت که از همه جا مانده بودند. امید این اتفاق که هیچ وقت در تیم تکرار نشود چراکه در تضاد با توانمندی‌های فوتبال گیلان زمین است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 9 =