رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت عنوان کرد؛ بیمه تکمیلی شهرداری رشت به جای ابزار رفع مشکل تبدیل به مشکل شده است/ مطالبات برخی از کارکنان از بیمه آسیا دو ساله شد

0 90

عصرکاسپین / جواد شهند رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت با اشاره به مشکلات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری رشت اظهار داشت: همکاران زیادی برای مشکلات بیمه تکمیلی به بنده مراجعه می کنند و از وضعیت موجود گلایه دارند که باید هر چه زودتر حل شود.

جواد شهند با اشاره به عدم پرداخت تعهدات توسط شرکت بیمه به کارکنان گفت: وقتی کسی برای بیمه تکمیلی ثبت نام می کند قطعا بر اساس آن برای درمان برنامه ریزی می کند و بروز چنین مشکلاتی جز سردرگمی و نگرانی برای کارکنان نتیجه ای ندارد.

وی افزود: شرکت مذکور به دنبال تهاتر زمین به جای مطالبات خود از شهرداری است که پس از مزایده وضعیت آن مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرارداد بیمه آسیا با شهرداری رشت سومین سال خود را سپری می کند اظهار کرد: بیمه آسیا با آشنایی کامل از وضعیت مالی شهرداری رشت در مناقصه شرکت کرد و حتی با ارائه قیمت پایین تری نسبت به سال گذشته برنده مناقصه شد و شنیده می شود که برای سال جاری نیز جهت تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده است.
وی افزود: اگر قرارداد بیمه تکمیلی شهرداری رشت برای شرکت آسیا دارای صرفه اقتصادی نیست این شرکت نمی بایست در فراخوان این سازمان شرکت می کرد و اکنون نیز با شرایط موجود اعلام آمادگی بیمه آسیا هیچگونه توجیهی برای ما ندارد.

جواد شهند با بیان اینکه بازنده اصلی عدم تعامل شهرداری و بیمه، پرسنل هستند، گفت: هر ماهه مبلغ بیمه تکمیلی از حقوق کارکنان کسر می شود اما به حساب بیمه واریز نمی شود.
رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت با بیان اینکه روند تعاملی بیمه و شهرداری دارای مشکل است، تصریح کرد:

وقتی بیمه طرف قرارداد فاکتورهای درمانی کارکنان را پرداخت نمی کند، کارکنان هم میلی برای استفاده از موارد تحت پوشش ندارند در اینصورت معلوم نیست که شرکت مذکور به ازای ارائه چه خدماتی میلیاردها تومان از شهرداری دریافت می کند!
وی به فعالیت صندوق بیمه در شهرداری رشت در گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه هنوز فاکتورهای درمانی کارکنان در سامانه بیمه ثبت نشده است و اگر قرار است تعامل شرکت های بیمه با شهرداری رشت بدین ترتیب باشد، راه اندازی مجدد این صندوق می تواند گزینه بهتری برای کارکنان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =