رییس کانون کار آفرینان گیلان: سپرده های مردم در شیک تر شدن هر روزه شعبات بانک ها هدر می رود ، نه در اختصاص تسهیلات به کارآفرینان

0 89

عصرکاسپین / رییس کانون کارآفرینان استان گیلان در نشست خبری از آغاز به کار باشگاه کارآفرینی درحوزه کسب و کاردر گیلان خبرداد. افشین رحیمی گفت : باشگاه کارآفرینان نوجوانان با هدف آموزش کسب و کاربه نوجوانان در رشت و انزلی راه اندازی شده است.
رییس کانون کارآفرینان گیلان با بیان اینکه در حال حاضرعضویت در این باشگاه بصورت رایگان می باشد افزود: افراد می توانند برای عضویت در این باشگاه به صندوق کارآفرینی استان مراجعه کنند.
رحیمی خاطرنشان کرد: ۱۴ شرکت مشاوره کارآفرینی در گیلان برای فعالیت مجوز گرفتند که این مراکز در زمینه های صنعت، کشاورزی و خدمات بازرگانی و خدمات مالی فعالیت می کنند و متقاضیانی که تمایل دارند کارآفرینی در استان انجام دهند می توانند به این مراکز مراجعه کنند و مشاوره های لازم را در مورد فعالیت مورد نظر خود دریافت نمایند.
رییس کانون کارآفرینی گیلان حمایت جدی بانک ها از کارآفرینان و سرمایه گزاران را راهی برای بهبود برای بهبود فضای کسب و کاردانست و خاطر نشان کرد: سرمایه گزاری و پرداخت تسهیلات با شرایط ویزه و مناسب میتوانند وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار را بهبود ببخشد.
وی افزود : برخی از بانکها به محض پرداخت تسهیلات پس از مدت زمانی نه چندان مناسب انتظار دارند، کارآفرین یا تولیدکننده هرچه سریعتر اصل وام را با سود به بانک برگرداند و اگر با تاخیر بازپرداخت مواجه شود، عنوان می کند که سپرده مردم را این فرد کارآفرین هدر داده است این درحالیست که سپرده های مردم در شیک تر شدن هر روزه شعبات بانک ها هدر می رود نه در اختصاص دادن تسهیلات به کارآفرینان.
رحیمی در ادامه خاطر نشان کرد : در حال حاضر در بخش صنعت گیلان ۴۵هزار نفر مشغول بکار هستند و حمایت از واحدهای صنعتی منجر به حفظ اشتغال این افراد خواهد شد. درصورت حمایت های برنامه ریزی شده و درست شاهد افرایش ایجاد اشتغال در بخش صنعت و کارآفرینی استان خواهیم بود .
وی نقش استاندارقوی و توانمند را در حل مشکلات استان ضروری دانست و افزود: استانداری توانمند است که با یک تماس ، مدیران بانک های کشور را برای بی کفایتی مدیر بانک استانی مواخذه کند نه استانداری که با ده ها تماس به دفتر مدیران بانک کشاورزی به دنبال راهی برای صحبت با آنان می گردد.
جناح های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا با توافق باهم ، موفقترین و تاثیرگذارترین فردی را که می تواند به بدنه اصلی حاکمیت نزدیک باشد و نیازهای گیلان را بشناسد وبومی هم باشد را برای استانداری گیلان معرفی و مورد حمایت قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =