سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان : پرستاران در تامین سلامت مردم نقش اساسی دارند

0 93

پرستاران در تامین سلامت مردم نقش اساسی دارند

عصرکاسپین / سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: نقش جامعه پرستاری در زنجیره تامین سلامت مردم بسیارحایز اهمیت است و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار سایر اقشار حوزه سلامت در حفظ و ارتقای سلامت مردم نقشی اساسی دارند.

دکتر ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از ظهر امروز جمعه از محل اخذ رای انتخابات نظام پرستاری شهرستان رشت و حومه در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت بازدید کرد و از نزدیک با اعضای هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات نظام پرستاری و شرکت کنندگان در این انتخابات صنفی دیدار نمود.

دکتر ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در حاشیه این دیدار گفت: یکی از چالش های اساسی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان با آن دست به گریبان است، بحث عدم پرداخت به موقع مطالبات غیر مستمر پرسنلی از جمله کارانه نیروهای خدوم و پر تلاش بیمارستان ها است. وی ادامه داد: برنامه ریزی برای کم کردن بدهی های پرسنلی از یکی از اولویت های اصلی دانشگاه خواهد بود، تا کارکنان با انگیزه بیشتری بتوانند به ارایه خدمات درمانی خود بپردازند.

دکتر سالاری تصریح کرد: پرستاران سهم بزرگی از زنجیره تامین سلامت مردم را بر عهده دارند، و بهترین اوقات زندگی این عزیزان که باید صرف زندگی شخصی و خانواده آن ها باشد، در مراکز درمانی صرف حمایت و مراقبت از بیماران می شود. که جا دارد از آنان تشکر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + چهارده =