مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت خبر داد؛ توزیع اقلام به قیمت تعاونی و ارائه تسهیلات برای کارکنان شهرداری

0 122

عصرکاسپین / جواد شهند با اشاره به فعالیت های تعاونی کارکنان شهرداری رشت از ساخت هایپر مارکت در مسکن مهر خبر داد.

جواد شهند گفت: شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت از بهمن ماه با مدیریت جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت با اشاره به توزیع مایحتاج عمومی کارکنان اظهار داشت: پس از راه اندازی مجدد فروشگاه تعاونی از اسفند ماه سال گذشته، چندین بار اقلامی مانند برنج، گوشت، مرغ، روغن و شکر با قیمت تعاونی توزیع شد.

جواد شهند به تسهیلات ارائه شده توسط تعاونی برای کارکنان شهرداری و انعقاد تفاهم نامه با بانک سینا و شرکت تعاونی مخابرات اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر وام ۳۰۰ میلیون ریالی برای خرید لوازم خانگی، همکاران می توانند دوچرخه و یا لوازم خانگی مورد نیاز خود را با اقساط ۵ ماهه و مایحتاج عمومی خود را تا سقف ۳ میلیون ریال با شرایط اقساطی خریداری کنند.

وی با اشاره به امکان استفاده عموم مردم از فروشگاه تعاونی رشت گفت: عموم مردم می توانند با تخفیف ۷ درصدی از فروشگاه خرید کنند.

رئیس تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت به ساعات فعالیت فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این فروشگاه در روزهای عادی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱ شب و در روز جمعه از ۸ الی ۱۶ باز است.

شهند با اشاره به گسترش شهرنشینی به سمت لاکان و همچنین پتانسیل بالای مسکن مهر اظهار داشت: شرکت تعاونی شهرداری رشت در صورت تایید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بزرگترین هایپر مارکت شهرداری های کشور با همکاری بانک تعاون در مسکن مهر رشت احداث خواهد کرد.

مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت در ادامه به عقد قرارداد با نیروهای حجمی از جمله راننده های استیجاری اشاره کرد و بیان کرد: لایحه این قرارداد با موافقت سرپرست شهرداری رشت به شورای اسلامی شهر رشت ارسال شد و با نظر مثبت اعضای محترم شورا تصویب شد و منتظر تایید فرمانداری هستیم که امیدوارم به سرانجام برسد. وی افزود: اعتقاد دارم در صورت انجام این پروسه، این نیروها شرایط بهتری را خواهند داشت.

شهند در پایان به بازنشسته شدن تعداد زیادی از سهامداران شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت تعاونی شهرداری رشت از سال ۸۲ به بعد واگذاری سهام نداشته است که با توجه به ورود کارکنان جدید در یک و نیم دهه گذشته، در اولین مجمع نسبت به واگذاری و فروش سهام اقدام خواهد شد.

جواد شهند با اشاره به فعالیت های تعاونی کارکنان شهرداری رشت از ساخت هایپر مارکت در مسکن مهر خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =