کادر اجرایی و مربیان سپیدرود رشت معرفی شدند

0 134

کادر اجرایی و مربیان سپیدرود رشت معرفی شدند تاریخ

عصرکاسپین / دستیاران علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت و همچنین سایر مربیان این تیم به طور رسمی از سوی این باشگاه معرفی شدند.
مسئول روابط عمومی تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: بر این اساس، علی عشوری زاد و ساسان صادقی به عنوان دستیاران علی نظرمحمدی سرمربی این تیم و کمک مربیان تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی شدند و سیدحامد طباطبایی نیز به عنوان مربی دروازبانان این تیم معرفی شد.

رادنی دیدار افزود: همچنین محمد میرترابی مهابادی نیز به عنوان یکی از مربیان و آنالیزورهای تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب و احمدرضا فیروزی نیز به عنوان فیزیوتراپ سرخ پوشان رشتی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهرام حمیدی چهره شناخته شده فوتبال گیلان که از ارکان صعود سپیدرود از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک و همچنین صعود از لیگ دسته یک به لیگ برتر بوده، به عنوان مدیر اجرایی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد تا وی برای پنجمین سال متوالی در این سمت به فعالیت بپردازد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به معرفی کادر جدید مربیگری سپیدرود و همچنین جذب بازیکنان جدید، امیدواریم که این تیم با قدرت در رقابت ها حضور یافته و سرانجام این تیم ریشه دار و پرطرفدار دوباره در رقابت های لیگ برتر حاضر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =