اسماعیل حاجی پور، رییس شورای اسلامی شهر رشت: تا ۴۵ روز آینده خبرهای خوشی به شهروندان خواهیم داد / پاسخ مدیریت شهری رشت مقابل کسانی که هجمه وارد می کنند، تنها عمل کردن خواهد بود

0 205

اسماعیل حاجی پور، رییس شورای اسلامی شهر رشت:
تا ۴۵ روز آینده خبرهای خوشی به شهروندان خواهیم داد / پاسخ مدیریت شهری رشت مقابل کسانی که هجمه وارد می کنند، تنها عمل کردن خواهد بود

عصرکاسپین / جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت به دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر به روز دوشنبه موکول شد.
اسماعیل حاجی پور، رئیس شورای شهر رشت پس از عدم برگزاری یکصد و پنجمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت در جمع صمیمی خبرنگاران با بیان اینکه ما بدهکار مردم این شهر هستیم، اظهار داشت: اینکه هر یازده عضو شورای شهر رشت به بنده رای دادند، برایم بسیار با ارزش است و بار مسئولیتی که برعهده ام گذاشته شده را سنگین تر کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: بزرگترین وظیفه شورا خدمت به مردم است. ما جان خود را برای مردم این شهر هدیه میکنیم و هر کاری که برای بهبود وضعیت رشت باشد، انجام خواهیم داد که این مهم با کمک تمامی اعضای شورا امکان پذیر خواهد بود.
حاجی پور همچنین با دعوت از تمامی نخبگان و چهره های شهر رشت در داخل و خارج از کشور جهت کمک به مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: از بزرگان کشور بخصوص دکتر نوبخت به عنوان فخر گیلان در دولت، برای احقاق حقوق شهر رشت درخواست کمک میکنم.
وی با بیان اینکه رسانه ها همواره همچون آئینه برای کمک به شورا تلاش می کنند، اذعان داشت: هیچ رسانه ای پشت در شورا نخواهد ماند و از ظرفیت تمامی رسانه ها برای کمک به شورا استفاده خواهیم کرد.
رئیس شورا با بیان اینکه برای ریاست شورا نجنگیده است، افزود: هرچه فضای شورا و شهرداری آرام باشد، قطعاً توفیق بیشتری نصیب همشهریان مان خواهد شد. پاسخ مدیریت شهری رشت مقابل کسانی که هجمه وارد می کنند، تنها عمل کردن خواهد بود.
حاجی پور با اشاره به اینکه در ۴۵ روز آینده خبرهای خوشی به شهروندان خواهیم داد، تاکید کرد: ما باید بستر امنی برای سرمایه گذاران در رشت ایجاد کنیم، نه اینکه سرمایه گذار بیاید و ساعت ها پشت در اتاق رئیس شورا بنشیند.
وی همچنین در خصوص تعین تکلیف رییس و اعضای کمیسیون های شورا خاطر نشان کرد: برای هر کمیسیون تخصصی شورا پنج عضو پیشنهاد شده است که در نهایت اعضای شورا نسبت به انتخاب روسای کمیسیون ها تصمیم گیری خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =