ستادآبفای گیلان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ملی ۱۶۰۰۰شد

0 118

ستادآبفای گیلان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ملی ۱۶۰۰۰شد

عصرکاسپین / به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، معاون مالی و پشتیبانی این شرکت از اخذ گواهینامه استاندارد ملی ۱۶۰۰۰توسط ستاد خبرداد.

محمود فیروزی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان با اشاره به مکاتبات انجام شده توسط دفتر ریاست جمهوری با وزارت کشور و وزارت متبوع گفت: سازمان ملی استاندارد ایران به منظور فرهنگ سازی، اطلاع رسانی همگانی و همکاری تمامی دستگاه های ذی ربط و رسانه ها در جهت بهبود حد استاندارد الایندگی و کیفیت هوای کلانشهرها، طرح معاینه فنی ۱۹۷۲موتورخانه تاسیسات گرمایشی و تامین آب گرم دستگاه های اجرایی کشور را برنامه ریزی و نسبت به انجام آن اقدام کرد.

فیروزی در ادامه افزود: برهمین اساس، و با عنایت به آئین نامه اجرایی ماده(۱۷) قانون هوای پاک شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نسبت به انجام معاینات فنی موتورخانه های ستاد و معاونت مشترکین اقدام کرد و موفق به کسب گواهینامه ۱۶۰۰۰استاندارد ملی ایران شد.

عضو هیأت مدیره شرکت آب وفاضلاب استان گیلان بررسی های انجام شده را توسط بهینه سازان صنعت تاسیسات اعلام کرد و افزود:این گواهینامه براساس معاینه های دوره ای انجام شده و هدف از آن بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش انتشارآلاینده های هوا بوده است که این شرکت در بخش ساختمان ستاد و ساختمان معاونت امور مشترکین و درآمد موفق به اخذ این گواهینامه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =