استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد

0 96

استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد

عصرکاسپین / عصر روز دوشنبه ۱۴ مرداد جلسه اختتامیه ممیزی استاندارد های مدیریتی شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل و رؤسای شرکت و ممیزان شرکت مرزبان کیفیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه اختتامیه ممیزی استاندارد های مدیریتی ضمن قدردانی از توجه دقیق و نگاه حرفه ای ممیزان به واحدهای ستادی و ادارات گاز شهرستانی اظهار داشت: گاز گیلان همزمان با آغاز نیم قرن دوم فعالیت شرکت ملی گاز ایران و همراستا با شعار “رسیدن از کیمت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها” در زمینه های کیفی اقدامات گسترده ای را به انجام رسانده است.

وی ابراز امیدواری نمود تا با تقویت نقاط قابل بهبود و برطرف نمودن مشکلات، با گام نهادن در این مسیر روز به روز در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی قدم های محکم تری برداشته شود.

در ادامه سرپرست تیم ممیزی ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی مدیریت و پرسنل شرکت گاز استان گیلان گفت: طی ۳ روز ۷ استاندارد ۹۰۰۰، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، ۱۰۰۱۵ و ۵۰۰۰۱ مورد ممیزی قرار گرفت.

وی در همین راستا اظهار داشت: بر اساس ممیزی بعمل آمده می توان تعهد مدیریت ارشد در ستاد و ادارات، مشارکت، تعهد، دانش و تسلط روسای ادارات، سیستم تراکنش آنلاین، ثبت تجارب بازنشستگان،کنترل خوب بر عملکرد پیمانکار، تعریف مبادی ارتباطی متنوع و متناسب با اقشار مختلف جامعه و دسترسی ذینفعان و مشترکین به سازمان از طرق مختلف، رسیدگی به شکایت در همه سطوح و نیز پیگیری تمام مطالبات در گستره شرکت را از نقاط قوت شرکت گاز استان گیلان دانست.

سرپرست تیم ممیزی تشکیل کمیته های مختلف در راستای تعامل سازنده با ذینفعان و پیمانکاران جهت اجرای سریع تر امور را یکی دیگر از اقدامات مثبت شرکت گاز در جهت پیشبرد اهداف عنوان نمود.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در سازمان گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا فرهنگ HSE تبدیل به ارزش شود، آن موقع سازمان نیز ارزشمند خواهد شد.

سرپرست تیم ممیزی در پایان اظهار داشت: بر اساس ممیزی بعمل آمده می توان اظهار نمود که تعامل دوجانبه مناسب میان ستاد و ادارات مهم ترین نقطه قوت شرکت گاز استان گیلان می باشد.

در پایان این ممیزی ۶ استاندارد ۹۰۰۰، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، ۱۰۰۱۵ بدون عدم انطباق و استاندارد ۵۰۰۰۱ با چند عدم انطباق جزئی مورد تایید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − نوزده =