بازدید سرپرست استانداری گیلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه

0 147

بازدید سرپرست استانداری گیلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه

عصرکاسپین / سرپرست استانداری گیلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید کرد.
دکتر ارسلان زارع با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از چند پروژه‌ عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه به صورت میدانی بازدید کرد.
وی از صبر و بردباری مردم شهرستان آستانه اشرفیه بابت تأخیری که در اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی به وجود آمده قدردانی کرد و اظهار داشت: هدف از بازدید این پروژه‌ها ، بررسی چگونگی روند اجرایی و مشکلات این طرح‌ها و تصمیم‌گیری برای تسریع در انجام عملیات پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه پل کابلی سپیدرود عنوان کرد.
سرپرست استانداری گیلان پل کابلی سپیدرورد را از جمله پروژه‌های ضروری و مهم شهرستان آستانه اشرفیه عنوان و تصریح کرد: بر اساس اظهار نظر کارفرمای پروژه و قول پیمانکار امیدوارم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد و موجبات رضایت مردم در آینده را فراهم نماید.
دکتر زارع در ادامه سفر خود به شهرستان آستانه اشرفیه از پروژه مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ و تأسیسات جانبی آن بازدید کرد و در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این پروژه تاکنون بعد از تاخیر زیاد ۸۱ درصد پیشرفت فزیکی دارد و به لحاظ ضرورت این طرح برای مردم شهرستان باید تسریع شود تا حداکثر در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است پروژه احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و تأسیسات جانبی در سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز شده است و هدف از اجرای این پروژه جهت تأمین آب شرب شهر آستانه می‌باشد.
همچنین سرپرست استانداری گیلان از پروژه تعریض چهار خطه کردن محور آستانه اشرفیه به بندرکیاشر و طرح هادی روستایی دهشال دیدن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 4 =