تاج: نمی‌دانم لیگ برتر چه زمانی شروع می‌شود

0 109

تاج: نمی‌دانم لیگ برتر چه زمانی شروع می‌شود

رئیس فدارسیون فوتبال می‌گوید با حل شدن سه مسئله، لیگ برتر آغاز می‌شود.

عصرکاسپین / مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه توجیهی داوران لیگ برتر اظهار کرد: بهترین مراسم برای زحمت‌کش‌ترین افراد حوزه فوتبال برگزار می‌شود و کمیته داوران و خود داوران را از ارزشمندترین عناصر فوتبال می‌دانیم. فکر می‌کنم برای اولین بار است که ما یک کرسی خوب در AFC و در بخش داوری پیدا کردیم. به هیات مدیره، هیات رئیسه و فدارسیون فوتبال به خاطر این عنوان خوب تبریک می‌گویم. امیدوارم در آن عنوان و در بخش داوری تاثیرگذار باشیم. حضور ما در مرکز تصمیم‌گیری هستیم خیلی اهمیت دارد البته ممکن است بعضی از تصمیم‌گیری‌ها پذیرفته شود و برخی هم پذیرفته نشود.

وی ادامه داد:‌ فکر می‌کنم یکی از عنوان‌های خوب دیگری که به دست آوردیم، در حوزه بانوان بود. ما در هیات رئیسه بانوان عضو داریم و این عنوان موثر در بخش فوتبال بانوان کشور است.

رئیس فدارسیون فوتبال گفت: ما در بخش داوری، یک موسسه آموزش زبان در سراسر کشور ایجاد کردیم. موسسه نفت پارس با یک مجموعه مالی بسیار خوب و با پول خوب قراردادی با فدراسیون فوتبال منعقد کرد و در کلیه بخش‌های داوری اسپانسر و حامی داوری شد. به نظر من این یک اتقاق خوب است.

او درباره زمان شروع لیگ اظهار کرد: نمی‌دانم لیگ برتر چه زمانی آغاز می‌شود اما می‌دانم سه مساله باید رعایت شود. این مسائل را دوست دارم کامل منعکس شود چون برخی رسانه‌ها حرف‌های آدم را به کلی تغییر می‌دهند. لیگ برتر وقتی شروع می‌شود که شرایط برگزاری در کلیه زمینه‌ها از جمله داوری فراهم شود. بحث ورزشگاه‌ها باید با بلیت الکترونیک فراهم شود. این کار سختی هم نیست چون برخی رسانه‌ها می‌گویند که ما زیرساخت‌های این مساله را نداریم. مساله بعدی شماره گذاری صندلی است. دوربین مداربسته مساله شاخص بعدی است که بتوانیم اتفاقات و حاشیه‌های تماشاگرنماها را بررسی کنیم.

تاج ادامه داد: اگر باشگاهی شرایطی که ما اعلام کردیم را دارا است، هر چه سریع‌تر استادیوم مورد نظر را به سازمان لیگ معرفی کند. اگر باشگاه‌ها ورزشگاه خود را آماده کردند، آن دسته از تیم‌هایی که نتواننند استادیوم خود را آماده کنند، در شهرهای هم جوار بدون تماشاگر بازی می‌کنند. این مساله به خاطر این است که مسئول نظم ورزشگاه‌ها در شهرهای هم جوار بتوانند مدیریت درستی داشته باشند و حاشیه خاصی ایجاد نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =