حجت الاسلام رنجبر امام جمعه ای وحدت آفرین در سنگر وحدت بود

0 148

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»
فرهیخته ارجمند و گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای رنجبر (دامت برکاته)
با سلام و دعای خیر اینجانب مراتب سپاس و تقدیر جمع کثیری از ایثارگران،اندیشه ورزان و نیروهای انقلابی منطقه لشت نشاء را به جنابعالی اعلام می دارم .
مردم این دیار در طول مدت تصدی جنابعالی در سنگر امامت جمعه به عنوان پدر معنوی مردم لشت نشاء شاهد خدمات و تلاش های شبانه روزی شما برای ارشاد و هدایت مردم منطقه و هماهنگی و همکاری با مسئولین محترم بخش و استان و همچنین تبیین اندیشه های ناب اسلامی ، انقلابی و ولایتمدارانه به ویژه برای نسل جوان ، این تشنگان معرفت و کسب دانش علی الخصوص در سنگر علم و معرفت و جایگاه معلمی دلسوز در مدارس و دانشگاه بوده اند.
جنابعالی بعنوان یک روحانی دلسوز همواره پدرانه در کنار مردم در حل مشکلات آن ها تا حد توان با پیگیری های مجدانه تلاش و کوشش مضاعفی را از خود نشان داده و خاطره ای شیرین و فراموش نشدنی از ارتباط مردم و روحانیت تحت عنوان روحانی مردمی در ذهن و خاطرات عموم مردم ، مومنین و مومنات ایجاد نموده اید.
همچنین در سنگر جهاد عملی و انقلابی به عنوان روحانی خدوم و دلسوز در جهت انجام امور خیر نسبت به دستگیری نیازمندان از نظر معیشتی و کمک به ساخت مسکن محرومان در کنار بسیج همیشه قهرمان این لشگر مخلص خدا و یاری رسانی به همه ی نیازمندان از خود به یادگار گذاشته اید.
جنابعالی که امام جمعه ای وحدت آفرین در سنگر وحدت بودید بعنوان یک روحانی مسئول در سنگر نماز جمعه، این میعادگاه عاشقان به الله ، مردمی ترین رفتار مدیریتی و ارتباطی را با هماهنگی و همکاری سایر مسئولین از خود به یادگار گذاشته اید .
در این راستا حضور و سرکشی همیشگی در محلات و روستاها و ارتباط چهره به چهره با کشاورزان و ارتباط گرم و صمیمی با بازاریان و کسبه محترم لشت نشاء در نزد افکار عمومی نشان با ارزش و ماندگار اخلاق و مردمی بودن را در ارتباط با مردم و جامعه نصیب خود نموده اید.
قطعاً توجه همیشگی و متعهدانه جنابعالی به تلطّف و مهربانی با خانواده های معظم و معزز شهداء و ایثارگران و سرکشی از آنها برای امید بخش کردن دل های این عزیزان و پیگیری مشکلات و رفع دغدغه های این قشر انقلابی هرگز از خاطرات جامعه و مردم انقلابی دور نخواهد شد.
و این عملکرد های انقلابی دلیل غصه ای است برای ما که پس از سال ها خدمت، مردم منطقه و بخش لشت نشاء با فقدان یک روحانی جامع الاطراف به جهت حضور جنابعالی در سنگر جمعه و جماعت شهرستان املش که بدون شک مومنین آن منطقه از وجود پربرکت شما بهره مند خواهند شد، به آن دچار گشته ایم.
خسران ما در این است که لشت نشائی های عزیز دیگر از این چشمه جوشان مسئولیتی و دغدغه مندی شما بی بهره خواهند شد و انتظار چندین ساله آن ها برای توسعه و توانمند سازی این بخش که سال ها با هدایت ، راهنمایی و پیگیری های مجدانه شما دنبال شده و با ایجاد وحدت در بین مسئولین و جلوگیری از ذبح شدن نام خدمت در مقابل سیاسی بازی ها و سیاسی کاری ها در حد توان بسیاری از طرح ها و پروژه های شهری و روستایی به بهره برداری و ثمربخشی رسیده است.
مردمی که از نعمت گاز، آب، برق و ارتباطات و امنیت در سطح منطقه از آن بهره مند گردیده اند همواره دعاگوی شما و سایر مسئولین دلسوز و خدمتگذار خواهند بود.
بنابراین بر خود لازم دیدیم به عنوان بخشی از جامعه مومن ، انقلابی و فرهیخته ، خانواده های معظم و معزز شهداء ، نیروهای انقلابی و حزب اللهی و جوانان پرشور از قشرهای مختلف به ویژه نخبگان و فرهیختگان از تمامی خدمات و دلسوزی های جنابعالی تقدیر و تشکر نماییم و برای شما در محل خدمت و مسئولیت جدید آرزوی موفقیت روز افزون را مسئلت نماییم .
و من الله التوفیق
حسین رضاپور
دبیرکل جمعیت اندیشه‌ورزان ایثارگر بصیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 19 =