سرپرست استانداری گیلان به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک تأکید کرد؛ استفاده از ظرفیت های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال

0 147

سرپرست استانداری گیلان به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک تأکید کرد؛
استفاده از ظرفیت های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال

دکتر زارع با بیان اینکه استان گیلان در عرصه صنعت از نخستین استان های کشور بوده است، گفت: می‌توان از ظرفیت های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد.

دکتر ارسلان زارع به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک با مدیر و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان دیدار و ضمن تبریک این مناسبت، به بررسی مشکلات صنایع کوچک استان پرداخت.

وی با بیان اینکه شرایط حال حاضر کشور اقتضا می کند تا بیش از گذشته به تولید داخل و رونق بیشتر آن توسط واحدها و صنایع داخلی تکیه و تاکید داشته باشیم، افزود: صنایع کوچک با اشتغال هر واحد، پنجاه نفر و کمتر، حدود ۹۰ درصد صنایع استان را به خود اختصاص داده که با برنامه ریزی و تلاش بیشتر می توان از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای دوره دولت تدبیر و امید، وزارت کشور در مرکز و در استان ها، استانداری ها و فرمانداری ها در کنار وظایف خطیر خود، هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت های اقتصادی دستگاه‌های اجرایی را انجام می دهند، گفت: راه اندازی واحدها و طرح های تولیدی راکد و نیمه فعال مورد تاکید است.

دکتر زارع تاکید کرد: در شرایط موجود و تحریم و جنگ اقتصادی لازم است تا با اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و به ویژه تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در رونق بخشی به تولید کوشش بیشتری صورت گیرد.

سرپرست استانداری با بیان اینکه ضرورت دارد تا آموزش های ضمن خدمت و رعایت استانداردهای ایمنی در کار توسط مدیران و کارکنان واحد های تولیدی و صنعتی مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار داشت: آموزش در بالا بردن سطح بهره وری و کاهش قیمت تمام شده کالاها نقش مهمی دارد و لذا قدرت رقابت پذیری در بازار را نیز افزایش می دهد.

گفتنی است در این دیدار مدیر شرکت شهرک های صنعتی به بیان مشکلات صنایع بزرگ و کوچک در شهرک‌های صنعتی استان پرداخت و سرپرست استانداری گیلان توصیه ها و رهنمودهای لازم را در هر بخش صادر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هفت =