فرهاد خراسانی کاندیدای انتخابات هیات فوتبال گیلان؛ شائبه مهندسی انتخابات هیات فوتبال

0 137

عصرکاسپین /ریاست هیات فوتبال برای من مدینه فاضله نیست من اهداف بزرگتری دارم.

همیشه و در حد توانم برای کمک به فوتبال آماده ام برای انتخاب شدن دست به هر کاری نمیزنم.
کسانی که از من سوال میپرسند که در حال رایزنی هستی ، میگویم که با شرایط این آییننامه با هیچکس رایزنی نخواهم کرد .
رایزنی زمانی معنا پیدا میکند که آییننامه به شکل صحیح قانونی و بر اساس عدالت و انصاف تنظیم شده باشد . من با برگزاری چنین انتخاباتی مشکل دارم چون تا الان میبایست برای هیات فوتبال سرپرست تعیین میشد .
برای امدن و ماندن در فوتبال تا امروز نه کسی را دیدم ام و نه خواهش و تمنایی کرده ام .من خودم هستم و خودم و هیچ وابستگی به این فوتبال ندارم.

قبلا در مورد عدم مشروعیت آییننامه انتخابات توضیح دادم و موضوع جدیدی واسه گفتن ندارم الان هم پیگیر ابطال آییننامه از طریق مرجع صالح قضایی هستم .
اصل رو از جعل بخوبی تشخیص میدهم و آینده انتخابات را میدانم . انتخابات اینده در حال مهندسی از سوی فدراسیون فوتبال است .مگر میشود بعد از ثبت نام و در فرصت کم زمانی تا برگزاری انتخابات ، شرایط جدیدی را به کاندیداها اعلام کنند؟ این آییننامه خنده دار است و باعث آبرو ریزی فوتبال ایران

من با هیچیک از روسای هیاتهای فوتبال شهرستانها مذاکره و رایزنی نخواهم کرد و همینطور اشخاص نامشخصی که قرار است روز انتخابات طی مراسمی از چهره و نامشان بعنوان نماینده مربیان ، بازیکنان و داوران رونمایی شود.
در فوتبالی که بزرگان و پیشکسوتان حق رای و حق انتخاب رییس هیات فوتبال را ندارند بهتر است آن فوتبال تعطیل شود .
مگر میشود با کسی رایزنی و مذاکره کنم که از جنس فوتبال نیست و فقط سیزده بدر فوتبال بازی کرده است ؟ فوتبال متعلق به فوتبالی ها است ولاغیر .
. چرا هیات فوتبال آییننامه را در سایت خود قرار نمیدهد تا مورد بهره برداری جامعه حقوقی و فوتبالی قرار گیرد؟
فوتبال ما از مسایل حقوقی به شدت عقب است. مسایل حقوقی از نان شب هم برای فوتبال ما واجبتر است .

باید پیشکسوتان را با فوتبال آشتی داد و از تجارب آنها در تصمیم گیریهای کلان فوتبال استفاده نمود . آنها به اندازه کافی از فوتبال دور نگه داشته شده اند .
فوتبال گیلان به حد کافی تاوان افراد غیرفوتبالی ، غیر متخصص و دلال را داده است و دیگر جانی ندارد.
برای چندمین بار میگویم شخصی باید سکان فوتبال گیلان را در دست بگیرد که دارای ۴ مشخصه ، دانش ، تخصص ، تجربه و مقبولیت در میان اهالی فوتبال باشد .
رای دهندگان باید وجدان خود را وثیقه آینده فوتبال گیلان قرار دهند و برای حفظ و توسعه جایگاه فوتبال گیلان به شخص صالح رای دهند نه برای حفظ جایگاه خودشان!
شخصی که در آینده به سمت ریاست هیات فوتبال گیلان که انشالله “انتخاب” میشود و نه “انتصاب” ، باید بداند که فوتبال گیلان به شدت نیاز به روح جدید دارد .
با احترام به همه عزیزان و پیشکسوتان ، هیات فوتبال گیلان پیر است و نیاز به استفاده از مدیران و مربیان جوان ، تحصیلکرده و با دانش و از جنس اصلی فوتبال دارد .فوتبال گیلان در حال حاضر میان تخصص و سیاست سرگردان است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 3 =