کشف بزرگترین محموله ترانزیت مواد مخدر در ارومیه / مقصد مواد اروپا بود

0 177

کشف بزرگترین محموله ترانزیت مواد مخدر در ارومیه / مقصد مواد اروپا بود

عصرکاسپین / وزیر اطلاعات از کشف بیش از یک تن هروئین در ارومیه خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین علـوی وزیر اطلاعات گفت: این محموله یکی از نمونه های متعدد قاچاق مواد مخدر در سالهای اخیر است که به میزان یک تن در ارومیه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد که قرار بود از ارومیه به مقصد اروپا ترانزیت شود.
او افزود:مقصد این محموله بزرگ هروئین اروپا بوده و تمام عوامل این باند دستگیر شده اند که جزییات بیشتر در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.

علوی ادامه داد: در عرصه های جاسوسی سربازان گمنان امام زمان (عج) به بلوغ بالایی رسیدند که نمونه آن پخش مستند جاسوسی اقدامات ضد جاسوسی است که هفته های گذشته در شبکه ملی شاهدپخش آن بودیم.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: مبارزه با تیم های تروریستی که در منطق وزارت اطلاعات حرف اول را می زند و امروز شاهد هستیم نفس تروریست ها گرفته شده است اما نباید هیچ زمانی اقدامات تروریستی را پایان یافته بدانیم اما وقتی نفس آنها گرفته شود کمتر دست به اقدامات تروریستی می زنند.

حجت الاسلام علوی باتاکید بر اینکه وزارت اطلاعات به صورت ریشه ای با اقدامات تروریستی برخورد می کند گفت: تنها افراد ایرانی در اقدامات ضدجاسوسی وزارت اطلاعات نبودند که دستگیر شدند بلکه افرادی از سایر کشورها بودند که زیرضربه وزارت اطلاعات رفتند و باید این کشورها نیز بدانند جمهوری اسلامی سرزمینی نیست که از آن در زمینه تحقق منویات شوم خود در زمینه سوداگری مرگ استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 11 =