دستگیری عوامل حیوان‌آزاری در بهشهر/ متهم دارای سابقه کیفری است

0 89

دستگیری عوامل حیوان‌آزاری در بهشهر/ متهم دارای سابقه کیفری است

عصرکاسپین / دادستان عمومی و انقلاب بهشهر از دستگیری عوامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افراد مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل پرونده در حال پیگیری است.

پنج‌شنبه هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ فردی با یک داس در حال قطع کردن گوش الاغ بود و در حال توضیح دادن و فرد دیگری نیز از وی در حال فیلمبرداری بود.

انتشار این کلیپ با واکنش‌های متعددی روبرو شد که مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در این باره واکنش نشان داد و گفت: با خاطیان برخورد خواهد شد.

علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب بهشهر در این زمینه گفت: در پی انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوانان آزاری در بهشهر دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عوامل بریدن‌ گوش الاغ صادر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: در حال حاضر متهم که اقدام به بریدن گوش‌های الاغ کرده و فردی که از این اقدام فیلمبرداری کرده، دستگیر شده و تحت نظر قرار دارند.

صداقت تصریح کرد: متهم اصلی پرونده ۲۸ ساله و دارای سوابق کیفری در پرونده‌های سرقت مسلحانه در شهرستان‌های همجوار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به عنوان یک عمل غیراخلاقی و خلاف انسانیت و شرع اسلام بوده و موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است که در این راستا دستگاه قضایی استان به طور قاطع با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =