فرماندار رامسر : خبرنگاران استانهای شمالی باید با تعامل هرچه بیشتر، خواسته های مشترک استانهای خود را از مسئولین مطالبه کنند+ گزارش تصویری

0 156

عصرکاسپین / محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در نشست خبری با اصحاب رسانه ی گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت : شهرستان رامسر در غربی ترین نقطه ی استان مازندران به عنوان نگین استان شناخته می شود و شهری است که سابقه ی برگزاری اجلاس ها و سمپوزیم های ملی و بین المللی را دارد و شهری است به جهت زیبایی ها ، نزدیکی کوه و دریا ،آبگرم های طبی درمانی ، بلوار تاریخی ،مجموعه تله کابین و … در کشور شناخته شده است .
وی افزود : شهرستان رامسر در کنار ظرفیت های طبیعی و جغرافیایی از مردمانی همدل و همراه برخوردار است.
وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان رامسر فعالیت های خوبی انجام شده است ، گفت : کمترین مشکل را اکنون در دهستان اشکورات داریم و در جواهر ده و جنت آباد فعالیت های مهم زیر ساختی صورت گرفته است.
وی ادامه داد : هیچ روستای فاقد برق و تلفن در شهرستان نداریم و در حوزه ی گاط رسانی و آبرسانی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است .
آزاد خاطر نشان کرد : در حوزه ی آسفالت و جاده ها نیز در شهرستان رامسر پروژه های مختلفی انجام شده و چند موضوع در دستور کار قرار دارد.
فرماندار شهرستان رامسر اضافه کرد : باند جدید فرودگاه رامسر را در دستور کار قرار دارد .همچنین ساختمان جدید واحد پردیس دانشگاهی بین المللی در رشته ی پزشکی و داروسازی طی دو ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با اشاره به عملیات اجرایی باغ ۳۳ هکتاری عنوان کرد : باغ ۳۳ هکتاری در جنب هتل رامسر در مرحله ی پایانی طرح قرار دارد و عملیات اجرایی احیای باغ در دست اقدام است.
آزاد عنوان کرد : ۲۰ کیلومتر ساحل در شهرستان رامسر داریم که توسط شهرداری ها برنامه ریزی خوبی انجام شده است.
وی یکی از مشکلات شهرستان را بحث کنار گذر مطرح کرد و گفت : ترافیک سنگینی در ایام پیک سفر در شهرستان رامسر ایجاد می می شود و حتما نیازمند کنار گذر هستیم.
وی با اشاره به مشکل دپوی پسماند اظهار داشت : موضوع پسماند یکی از معضلات اصلی شهرستان است و منطقه ای که دپو می شود مکان مناسبی برای این امر نیست و فعالیت هایی در دست انجام می باشد که بحث پسماند را بتوانیم مدیریت کنیم.

وی در زمینه ی پخش شدن عکس افتتاح دیوار در فضای مجازی و جو سازی ها توسط صدا و سیما گفت : اداره راه و شهرسازی استان مازندران بیش از دو میلیارد پروژه داشته است که به صورت تجمیعی به بهره برداری رسید و احداث دیواره ی حفاظتی در روستاهای شهرستان از مهمترین این موارد بود که صدا و سیما نسبت به این پروژه ی مهم بدون پرداختن به اصل موضوع و پرسش از مسوولان کم لطفی به این قضیه نشان دادند.
وی افزود : نباید به گونه ای رفتار شود که خدمات ارزنده ی مسوولان زیر سوال روند و خوراک و سوژه ای برای دشمنان نظام و رسانه های معاند ایجاد گردد.
محمد آزاد در ادامه افزود: خبرنگاران استانهای شمالی باید با تعامل هرچه بیشتر، خواسته های مشترک استانهای خود را از مسئولین مطالبه کنند و در جهت رفع مشکلات استانهای خود بکوشند .
فرماندار شهرستان رامسر در پایان افزود : ان شاالله در ادامه ی مسیر بتوانیم خدمات ارزنده تری را به مردم عزیز ارایه دهیم .

گفتنی است تیم اعزامی خبرنگاران استان گیلان از مجموعه ی تفریحی گردشگری تله کابین رامسر ، کاخ موزه رامسر و فرودگاه این شهر بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + سیزده =