جدال سربازان ستارخان با سربازان میرزا در آذربایجان

0 101

جدال سربازان ستارخان با سربازان میرزا در آذربایجان

تیم فوتبال شهرداری تبریز عصر فردا در هفته پنجم رقابت های لیگ یک از تیم فوتبال سپیدرود رشت میزبانی خواهد کرد.

عصرکاسپین / به گزارش سایت سپیدرود تیم فوتبال شهرداری تبریز عصر فردا در پنجمین دیدار خود در فصل جاری مسابقات لیگ یک از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهیدتوانا تبریز میزبان تیم سپیدرود رشت خواهد بود.

شهرداری چی های تبریز در حالی به مصاف سپیدرود می روند که تا بدین جای لیگ موفق به کسب پیروزی نشده و حتی نتوانسته اند یک امتیاز از حریفان خود کسب کنند! علاوه بر آن شاگردان باهنر در طول پنج هفته اخیر ۱۱ گل دریافت کرده اند که این مسئله نشانگر ضعف فنی و دفاعی این تیم می باشد.

علاوه بر ضعف فنی ، ضعف مدیریتی در تیم شهرداری تبریز نیز سبب شده تا تنها نماینده استان آذربایجان شرقی در وضعیت بحرانی قرار گیرد و هواداران آذربایجانی را نسبت به سرنوشت این تیم نگران سازد.

سرخپوشان تبریزی فصل پیش نیز با بازیکنان بومی در مسابقات لیگ یک شرکت داشتند و نتایج بهتری را نسبت به فصل جاری کسب کردند و در نهایت سهمیه لیگ یکی این تیم نیز در رقابت های لیگ یک حفظ شد اما در فصل جاری با انتقال امتیاز این تیم به بخش خصوصی وضعیت تنها نماینده آذربایجان شرقی بحرانی و نگران کننده شده و در صورتیکه در هفته های آتی این تیم نتواند نتایج مطلوبی را کسب کند باید تیم شهرداری را یکی از کاندیدهای اصلی سقوط به دسته پایین تر دانست.

در سوی مقابل سپیدرود رشت علارغم مشکلات مالکیتی و مالی وضعیت مناسبی را دارد و موفق شده ۷ امتیاز در طول ۵ مسابقه برگزار شده کسب کرده و در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.

شاگردان نظرمحمدی در تلاش هستند که با برتری در دیدار فردا برابر شهرداری تبریز وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند و امیدها را برای صعود و بازگشت به لیگ برتر همچنان زنده نگه دارند.

از نکات جالب توجه تقابل فردای دو تیم رویارویی محمدرضا زینال خیری هافبک سابق شهرداری و فعلی سپیدرود با تیم سابق خود است که فصل پیش در ترکیب این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

دو تیم تا بحال تقابلی را در سطح رقابت های لیگ یک نداشته اند و بازی فردا دو تیم اولین تقابل آنها در رقابت های لیگ دسته اول خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =