سرپرست استانداری گیلان به مناسبت روز کارمند؛ ارائه خدمات سریع و شفاف تر از مسیر دولت الکترونیک، زمینه ساز تحقق حقوق شهروندی است

0 148

سرپرست استانداری گیلان به مناسبت روز کارمند؛
ارائه خدمات سریع و شفاف تر از مسیر دولت الکترونیک، زمینه ساز تحقق حقوق شهروندی است

عصرکاسپین / سرپرست استانداری گیلان گفت: دولت الکترونیک موضوعیست که باید جدی گرفته شود چراکه این مهم، هم به ارائه خدمات سریع‌تر و شفاف تر به مردم و هم تحقق حقوق شهروندی کمک شایانی می‌کند.

دکتر ارسلان زارع ظهر امروز در همایش روز کارمند که با همکاری سازمان بسیج کارمندان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بزرگ دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک مناسبت روز کارمند، اظهار داشت: هفته دولت در کنار ارائه فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردها، زمان مناسبی برای تجلیل و تقدیر از کارمندانی است که دستیابی به این موفقیت ها، بدون همت والای آنان ممکن نمی‌شود.

وی افزود: تجلیل از خدمات دستگاه های منتخب و کارمندان برگزیده استان، امری نمادین است و ما قدردان یکایک کارکنان دولت و سایر دستگاه‌های عمومی غیردولتی هستیم.

سرپرست استانداری گیلان اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر، فرصتی مغتنم است که به وظیفه خود بیشتر آگاه شویم و بتوانیم راه آن شهیدان را ادامه دهیم چراکه مردم با چهره این شهیدان احساس امنیت، آرامش، عدالت و معنویت می‌کردند.

وی تصریح کرد: آنچه در نگاه دولت تدبیر و امید و نیز بعنوان نقشه راه استان گیلان مطرح است؛ اینکه خدمت عادلانه به تمامی شهروندان بدون توجه به مرزبندی‌ها وجهه همت بوده و کوشیده ایم در خدمتگزاری، همگان مورد توجه باشند و انسجام و وحدتی که در عرصه های مختلف در گیلان وجود دارد و استانی سرآمد شناخته می شود، در این بخش نیز خود را جلوه گر کند.

سرپرست استانداری تاکید کرد: مردم بحق و بدرستی، انتظار دارند که محیط اداری کشور و استان، محیطی سالم و در چارچوب قوانین باشد تا حقی از کسی تضییع نشود و در این هنگامه است که حقوق شهروندی مراعات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم نباید برای انجام امور اداری معطل شده یا وقت آنان تلف شود.

دکتر زارع افزود: با توجه به الزامات جهانی و نیز شرایط کشور، دولت الکترونیک موضوعیست که باید جدی گرفته شود چراکه این مهم، هم به ارائه خدمات سریع‌تر و شفاف تر به مردم و هم تحقق حقوق شهروندی کمک می‌کند و هر دو مولفه یادشده نیز، زمینه ساز افزایش سرمایه های اجتماعی خواهند بود.

وی همچنین گفت: دلیل اینکه نظام اسلامی در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کرد، این است که ملت ما یکپارچه در کنار هم بودند و باید این رویه استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: راهبرد کنونی کشور، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، بوده و لازم است همه ارکان کشور اعم از دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، این نقشه راه را پیشانی برنامه های خود قرار داده و برای تحقق بندبند آن همت گمارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − دو =