اعزام ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری رشت به کربلای معلی

0 125

اعزام ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری رشت به کربلای معلی

عصرکاسپین / رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت از اعزام ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری رشت در قالب کاروان موکب خدام العتره شهرداری رشت به کربلای معلی خبر داد.
فاطمه شیرزاد با اشاره به اعزام نخستین کاروان موکب خدام العتره شهرداری رشت به کربلای معلی اظهار کرد: این کاروان متشکل از ۲۰۰ نفر از نیروهای پاکبان، آتش‌نشان و غیره است که امروز به‌منظور حضور و خدمات‌رسانی در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شود.

وی با اشاره به هراس دشمنان اسلام و انقلاب از تجمع بزرگ اربعین افزود: اجتماع بزرگ اربعین موجب هراس دشمنان و نشانه وحدت مسلمانان جهان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به اعزام خدمات لجستیکی شهرداری رشت به کربلای معلی اشاره کرد و گفت: اخیراً نیز بخشی از خدمات لجستیکی شهرداری رشت شامل چند دستگاه خودروی سنگین، آمبولانس و غیره به همراه چهل نفر از نیروهای شهرداری رشت به کربلا اعزام شد‌ند.

شیرزاد با اشاره به پخت و توزیع غذا توسط موکب خدام العتره بیان کرد: روزانه چهار هزار پرس غذا توسط موکب خدام العتره شهرداری رشت در کربلا پخت و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه موکب خدام العتره شهرداری رشت خدمات متعددی در کربلا ارائه می‌کند تصریح کرد: توزیع چای و شربت ایرانی در ایستگاه‌های صلواتی، کفاشی، خیاطی، برپایی ایستگاه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و غیره از دیگر خدماتی است که توسط موکب شهرداری رشت به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به مدت‌زمان حضور موکب شهرداری رشت در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: موکب خدام العتره شهرداری رشت به مدت دو هفته در ورودی شهر کربلا به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران حسینی مستقر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 15 =