فرماندار رشت: باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود

0 139

عصرکاسپین/فرماندار رشت با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم دینی است و ریشه در فرهنگ دینی – اسلامی دارد، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر توصیه و تشویق به خوبی‌ها و پرهیز از زشتی‌ها و پلیدی‌هاست؛ باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد امربه معروف شهرستان که در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم با تاکید، مسلمانان را به اجرای این فریضه امر می‌کند و بر همه ی ما واجب است تا با جدیت به این مهم بپردازیم.
وی بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: گستره امر به معروف و نهی از منکر شامل تمام مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی است که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.
دکتر مومنی زاده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را متاثر از کمرنگ شدن این فریضه الهی دانست و با اشاره به هجمه ی دشمنان علیه نوجوانان و جوانان میهن، آغاز سال تحصیلی در مدارس، دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی را فرصتی مغتنم برای احیای این سنت الهی قلمداد و تصریح کرد: ضرورت دارد در نحوه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دقت لازم صورت گیرد چراکه همه ی ما برابر و از یک خانواده هستیم و هدف اصلی ارتقاء و تعالی است ولاغیر.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی در میدان حاضر شده است، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 14 =