آغاز عملیات امدادی در مناطق حادثه دیده در سیل / بارش بیش از ۲۳۰ میلی متر باران در مدت کمتر از ۲۴ ساعت در گیلان

0 149

عصرکاسپین/معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: نیروهای امدادی با حضور در مناطق آسیب دیده در بارش های روز گذشته، فعالیت امدادی خود را آغاز کرده اند.

ظهر امروز علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در گفت‌وگو با بخش خبری رادیو با اشاره به بارندگی های روز گذشته گیلان ،اظهار داشت: این بارندگی ها که عصر روز گذشته (شنبه) از غرب استان آغاز شده ،به ترتیب شهرستان های تالش ، املش و رودسر به دلیل شکستگی پل ، بیشترین شدت خسارات را به همراه آورده است.

وی گفت: بیشترین میزان بارش در شهرستان های املش با ۲۳۷ میلیمتر ، رودسر با۲۰۰ میلیمتر و در غرب استان نیز رضوانشهر ۱۲۷میلیمتر و تالش با ۱۲۰ میلیمتر بوده که در مدت کمتر از۲۴ ساعت اتفاق افتاده است.

اکبری مقدم با بیان اینکه شدت بارندگی ها به برخی جاده های روستایی در دیگر شهرستان ها نیز خساراتی وارد کرده، افزود: ۹ شهرستان رودسر، ماسال، املش، شفت، فومن، لنگرود، تالش ،رضوانشهر و صومعه سرا دچار بارندگی شدید و آب گرفتگی شدند.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۸ روستا در رودسر، شفت و صومعه سرا به دلیل طغیان مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای امدادی در روستاهای حادثه دیده حضور دارند و فعالیت امدادی خود را آغاز کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان افزود: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت ها اعلام نشده و با کاهش بارش ها و بررسی های لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان میزان خسارت ها اعلام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =