استقرار و حضور ۵ شرکت فناور پارک علم و فناوری گیلان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

0 169

استقرار و حضور ۵ شرکت فناور پارک علم و فناوری گیلان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

عصرکاسپین / پیرو تفاهم نامه منعقده بین پارک علم و فناوری گیلان و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پنج شرکت فناور پارک گیلان ، قرارداد استقرار را در فضای اشتراکی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امضا کردند.

پیرو تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری گیلان و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با هدف همکاری در امر توسعه شرکت‌های فناور و تحقق اقتصاد دانش بنیان و با پیگیری امور موسسات پارک گیلان، استقرار ۵ شرکت فناور در پارک دانشگاه گیلان قطعی شد.

از مزایای این استقرار علاوه بر ایجاد زمینه‌های همکاری طرفین، می‌توان به همکاری در ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی و همچنین همکاری در بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و فناوری‌های شرکت‌ها اشاره نمود.

همچنین حضور مشترک شرکت‌های مستقر هر یک از دو پارک در نمایشگاه‌ها و فن‌بازارهای مرتبط و زمینه‌سازی برای انجام فعالیت‌های مشترک، از دیگر مزایای این استقرار خواهد بود.

شرکت اندیش بنیان فناور ورنا – شرکت ورا گرافیک ایده گستر همکاران – شرکت پارس فناوران آریا – شرکت مهندسی و بازرسی نیرو آب البرز – شرکت فن آوری زیست محیط پاک صبا – از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + شش =