عضو شورای اسلامی شهر رشت ؛ عدم پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری رشت پیگیری شود

0 115

عصرکاسپین/عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: عدم پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری رشت طی دو ماه اخیر پیگیری و در اسرع وقت مشکلات این تعداد از مجموعه شهرداری رشت برطرف شود.

فاطمه شیرزاد با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق پاکبانان شهرداری رشت اظهار کرد: پاکبانان شهرداری رشت تا کنون حقوق مربوط به ماه های مرداد و شهریور را دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه لایحه ای مبنی بر افزایش ردیف بودجه به منظور پرداخت مابه التفاوت پاکبانان به شورا ارسال نشده است افزود: لایحه ای با این مضمون از سوی شهرداری رشت به شورا ارسال نشده است.

شیرزاد به وضعیت پروژه های نیمه تمام شهری اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام شهری باید در دستور کار قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به نظام مند شدن تخصیص بودجه در شهرداری رشت بیان کرد: یقینا اتمام پروژه های نیمه تمام شهری نیازمند توجه بیشتر به این مقوله است.

شیرزاد با اشاره به اجرای برنامه های آموزشی مستمر در حوزه پسماند رشت تصریح کرد: تفکیک زباله از مبدا، دریافت زباله خشک ، ارائه برنامه های آموزشی در مهدهای کودک و غیره از جمله اقداماتی است که در راستای بهبود حوزه پسماند در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن برنامه ها وجود ندارد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه داریم امید را به جامعه تزریق کرده و از ایجاد یاس و ناامیدی پرهیز و امیدوارم با توجه به این مهم با عزمی راسخ در راستای رفع مشکلات تلاش بیشتری انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − ده =