یونس رنجکش : بهره مندی نگاه کارشناسی و همگرایی دستگاه های اجرایی موجب کاهش ریسک های سرمایه گذاری می شود

0 100

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : بهره مندی از نگاه کارشناسی و همگرایی بین دستگاه های اجرایی در هدایت صحیح سرمایه گذاری ها موجب کاهش ریسک های سرمایه گذاری می شود.
دکتر یونس رنجکش در کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری اظهار داشت : در این کمیته ها باید تلاش شود تا بر اساس قوانین و دستور العمل های دستگاه های اجرایی و ضوابط تعریف شده طرح های پیشنهادی با حضور متقاضیان بررسی و راهکارها و راهنمایی های لازم ارایه شود.
وی ادامه داد: کاهش ریسک و حفظ امنیت سرمایه گذاری، جلوگیری از اتلاف وقت، جلوگیری از مداخلات سلیقه ای، اجرای قانون و جلب رضایتمندی از مهمترین دست آوردهای است که می توان با بررسی طرح های پیشنهادی و ارایه راهکارهای قانونی در روند سرمایه گذاری ها در این کار گروها به آن دست یافت .
به گفته این مسوول ، تجربه نشست های کارشناسی ثابت کرده است که در چنین فضاهایی مدیران و کارشناسان در صورت مشخص بودن چگونگی اجرای طرح ها و اهداف ان بهتر می تواند راهنمایی های لازم را داشته باشند.
رنجکش اظهار داشت : دولت با توجه به سیاست های حمایت ابلاغی تمام تلاش خود را معطوف به جلب مشارکت های مردمی و ورود بخش خصوصی به فضای کسب و کارها و اشتغالزایی کرده است و در استان گیلان هم با محوریت استاندار گیلان و تاییدات انجام گرفته تلاش می شود تا با کمترین مشکل در روند اجرای طرح های سرمایه گذاری تسریع شود.
وی یاد آور شد : در اخری کار گروه های فنی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد مباحث مربوط به اصلاح طرح تفصیلی اجرای اولین شهر گردشگری گیلان، بهره مندی از آخرین نتایج علمی طرح توسعه زراعت چوب و استفاده از ظرفیت های مراکز تحقیقاتی، طرح پیشنهادی اولین شهرک صنعتی با محوریت گردشگری و صنایع تبدیلی وابسته کشاورزی و طرح پیشنهادی مجتمع بوم گردی در شهرهای استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 19 =