توسعه بسترهای صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان

0 108

توسعه بسترهای صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان

حضور دو شرکت فناور ریز جلبکی پارسیان و مهندسی فروهر تیسفون در نمایشگاه بین المللی صنعت باکو

عصرکاسپین / در راستای ماموریت و اهداف پارک علم و فناوری گیلان و با هدف توسعه بسترهای صادرات محصولات دانش بنیان و فناور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری گیلان و با فراهم آمدن نمایشگاه بین المللی صنعت باکو، دو شرکت فناور پارک علم و فناوری گیلان با همکاری این مرکز در این نمایشگاه حضور یافتند.

نمایشگاه بین المللی صنعت باکو از ۱۵ الی ۱۷ آبان در شهر باکو برگزار شد. این نمایشگاه که با محوریت ایران و با همکاری استانداری گیلان و اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد، فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت‌ها و تبادلات اقتصادی و تجاری بود.

در این نمایشگاه، ۳۸ شرکت ایرانی، ۱۰ شرکت جمهوری آذربایجان، ۴ شرکت از پاکستان و سه شرکت از کشور‌های روسیه، گرجستان و اوکراین توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف صنعت به نمایش گذاشته‌اند. لازم بذکر است ۸ شرکت از استان گیلان در این نمایشگاه حضور داشتند.

از پارک علم و فناوری گیلان دو شرکت ریز جلبکی پارسیان و مهندسی فروهر تیسفون در این نمایشگاه شرکت نمودند.

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ در حاشیه نمایشگاه سه روزه صنعت باکو، همایش تجاری مشترک با حضور فعالان تولیدی و صنعتی ایرانی حاضر در این نمایشگاه و تجار کشور‌های منطقه فعال در جمهوری آذربایجان با هدف تبادل نظر و مذاکره رو در رو برگزار شد. این نمایشگاه بین المللی با هدف توسعه و افزایش حجم مبادلات تجاری کشور‌های حاشیه دریای خزر و کشور‌های منطقه از ۱۵ الی ۱۷ آبان ۱۳۹۸ در باکو برگزار شد.

خانم پورمرادی مدیر مرکز رشد بندرانزلی بعنوان نماینده پارک علم و فناوری گیلان و مدیران دو شرکت ریز جلبکی پارسیان و مهندسی فروهر تیسفون در این همایش تجاری شرکت نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =