در یک صد و دومین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت مطرح شد: راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک در شهرداری رشت

0 94

در یک صد و دومین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت مطرح شد: راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک در شهرداری رشت

عصرکاسپین / به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت در ابتدای این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار کرد: ربیع الاول ماه پر خیر و برکتی است.

حجت جذب با بیان اینکه در برخی از املاک امور تفکیک، خرید و غیره توسط شهرداری رشت انجام شده اما تا کنون به نام شهرداری سند نخورده است افزود: این موضوع مهمی است که تا کنون مغفول مانده است.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک نیاز شهرداری رشت است گفت: موانع پیش روی راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک برطرف شود .

سرپرست مدیریت املاک و مستغلات شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ پرونده مربوط به املاک در دست بررسی است اظهار کرد: باید سیستم یکپارچه سازی املاک راه اندازی شود و با انجام این کار مشکلات پیرامون املاک شهرداری رشت برطرف می شود.

محمد علی پور شعبانعلی با بیان اینکه نرم افزار این سیستم تهیه شده است افزود: با راه اندازی این سیستم اقداماتی از جمله مکاتبات اداری و غیره پیرامون املاک شهرداری رشت از این طریق انجام می شود و با زدن یک کلید می توانیم تمامی اطلاعات مربوط به املاک را به دست بیاوریم و شهردار رشت دائما پیگیر راه اندازی هر چه سریعتر این سیستم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تمرکز بر روی ماده ۱۹ است گفت: قصد درآمد زایی از این طریق را داریم و تا کنون نیز اقدامات خوبی انجام شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 10 =