میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی کوثر رشت از نماینده گالاتاسرای ترکیه و همکاران

0 345

عصرکاسپین/ مدیرعامل شرکت پارسیان ورزش سام ، محمد رضا قسمتی  و نماینده رسمی گالاتاسرای ترکیه طرف قرارداد با باشگاه کوثر رشت با حضور در رشت روزسه شنبه ۱۴ آبان ماه از روند برگزاری دوره های آموزشی در چند ماه اخیر بازدید بعمل آوردند .
در این بازدید امیر رحمانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کوثر ضمن ارائه گزارش از روند رو به جلوی آموزش و جذب بازیکن و ساماندهی آنها در سامانه رسمی تهران به نیازهای پشتیبانی و تدارکاتی مجموعه اشاره کرد و سپس به همراه هیات و  سرمربی قدیمی شهر رشت امینی و رئیس هیات مدیره باشگاه، از مجموعه های ورزشی فوتسال، چمن مصنوعی و چمن طبیعی بازدید کردند.

حدود یکصد بازیکن در رده های سنی زیر ده سال ، نوجوان و جوانان در این بازدید حضور داشتند و یه تمرین و بازی پرداختند و بازیکنان جوانان و نوجوانان شاغل در لیگ استان و زیر گروه شهرستان رشت نیز بصورت دوستانه در زمین چمن طبیعی به مصاف یکدیگر رفتند.

لازم به ذکر است باشگاه کوثر با بیش از ۱۵ سال فعالیت در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، بازیکنان زیادی را به باشگاه های مطرح گیلانی و همچنین تیم های مطرح لیگ برتری معرفی کرده و در حال حاضر دو بازیکن نوجوان سابق این باشگاه در لیگ برتر حضور دارند.

گفتنی است که در این تمرینات برای هر رده سنی، دو مربی دارای مدارک رسمی از سوی فدراسیون در حال فعالیت می باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 16 =