احمدی‌نژاد خطاب به آملی لاریجانی: آیا قاضی حاضر است برای حضرتعالی حکمی را صادر کند که برای بقایی صادر کرده است؟

0 110

احمدی‌نژاد خطاب به آملی لاریجانی: آیا قاضی حاضر است برای حضرتعالی حکمی را صادر کند که برای بقایی صادر کرده است؟

عصرکاسپین / محمود احمدی‌نژاد به صادق آملی لاریجانی درباره سکه و بن کارت رفاه اهدایی به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه‌ای نوشته که بخشی از آن چنین است:

«حضرتعالی به مناسبت پایان سال به اعضاء مجمع سکه و بن کارت رفاه هدیه دادید و سالهای قبل نیز روسای مجمع همین اقدام را انجام دادند اما از هیچ یک از اعضاء مجمع رسید اخذ نگردید.

قانون در مورد اهداء این اقلام به مقامات کشور از جمله وزرا و معاونین رییس‌جمهور تکلیف را معین کرده است به صورتی که صورتجلسه مسئولین پرداخت، جایگزین رسید می‌گردد.

متاسفانه دستگاه قضایی تحت امر حضرتعالی جناب آقای حمید بقایی معاون محترم و خدوم رییس‌جمهور دهم را به اتهام عدم اخذ رسید از اعضاء دولت به واسطه سکه‌های اهدایی به پانزده سال زندان و بازگرداندن سکه های اهدایی محکوم کرده است. در حالی که آقای حمید بقایی در این مورد هیچ نقشی در تصمیم‌گیری و اقدام نداشته است.

قاضی مربوطه نص قانون را در مورد این اقدام قانونی نادیده انگاشته و سنگین‌ترین حکم را علیه یک فرد بیگناه صادر کرده است.

متاسفانه جنابعالی از آن حکم ظالمانه حمایت کردید. اطلاع ندارم که شما در دوره مسئولیت قضایی نیز چنین هدایایی به همکارانتان داده‌اید یا خیر لیکن سوال این است که آیا همان قاضی حاضر است برای حضرتعالی و مقامات مشابه در مورد سکه‌های اهدایی بدون رسید چنین حکمی را صادر نماید؟ آیا وقت آن نرسیده است که نسبت به لغو آن حکم و سایر احکام ظالمانه تلاش فرمایید؟»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + نه =