بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است

0 170

بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است

عصرکاسپین / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است.
حجت الاسلام “سعید مهدوی” در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی کارکنان فرماندهی انتظامی گیلان که در سالن اجتماعات شهدا ناجا برگزار شد گفت: بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان افزود: روز آمدی و ارتقای امکانات پلیس باید همگام با معرفت، حرفه آموزی و بصیرت کارکنان این مجموعه باشد.
وی، قرآن کریم را منبع کامل و بی نظیر بصیرت و دانایی قلمداد کرد و بیان داشت: وجه تمایز پلیس اسلامی با دیگر پلیس ها در دینداری، مردم داری و بصیرت کارکنان آن است.
حجت الاسلام سعید مهدوی، مقوله بصیرت را نیاز اساسی و تعیین کننده در هر جامعه ای دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مستلزم وجود جامعه ای ایمن و منظم است.
این روحانی دینی با بیان اینکه باید قدردان توفیق خدمت به مردم باشیم اظهار داشت: اهل ایمان همیشه در معرض امتحان الهی قرار دارد.
گفتنی است، دوره های بصیرت افزایی با هدف افزایش سطح بینش سیاسی و دینی فرماندهان، روسا، معاونان و کارکنان نیروی انتظامی زیر نظر مربیان مجرب مراکز علمی و فرهنگی کشور در فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + دوازده =