عظمتی در بازدید از نمایشگاه “گیل اکسپو” رشت مطرح کرد: به جوانان و نخبگان اعتماد کامل دارم

0 144

عصرکاسپین / سید ولی‌الله عظمتی از نمایشگاه “گیل اکسپو” که به مناسبت فرا رسیدن “هفته پژوهش” از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه امسال در سالن ورزشی سازمان آتش نشانی رشت در میدان انتظام برگزار شد، بازدید کرد و با حضور در بسیاری از غرفه‌ها، از نزدیک در جریان فعالیت‌های مختلف پژوهشی استان قرار گرفت.

فرماندار اسبق رشت در حاشیه دیدار از غرفه‌های نمایشگاه “گیل اکسپو”، از غرفه منطقه آزاد بندرانزلی دیدار کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد بندرانزلی از طرفیت بسیار بالایی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

عظمتی در بازدید از غرفه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با بیان اینکه به جوانان و نخبگان اعتماد و اعتقاد کامل دارم تاکید کرد: کلانشهر رشت مملو از نیروهای جوان، خلاق و پویا است و باید برای توسعه و پیشرفت کشور به آنان اعتماد کرد.

فرماندار اسبق رشت در بازدید از غرفه نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امنیت آفرینی و حفظ آن یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که پلیس دنبال می‌کند گفت: تامین امنیت توسط نیروهای انتظامی با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها بدست آمده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ایجاد امنیت برابر قانون برعهده نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به مطالبات جامعه و ایجاد امنیت پایدار، باید خلاقیت و نوآوری در میان کارکنان، مدیران و ساختار نیروی انتظامی نهادینه شود.

عظمتی با بیان اینکه امروز اعتماد مردم به پلیس جمهوری اسلامی ایران نسبت به سالهای گذشته افزایش پیدا کرده است افزود: در عصر حاضر که همه چیز در حال تغییر و تحول است، خلاقیت و نوآوری نیاز ضروری سازمان‌ها می‌باشد که نیروی انتظامی به آن دست یافته است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه‌های جوانان که با ساده‌ترین وسایل اختراعاتی را به همراه داشت خاطرنشان کرد: هر زمان از جوانان در مسئولیت‌ها استفاده کردیم به نتایج خوبی دست یافتیم.

عظمتی ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در کنار رفع معضل بیکاری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: شایسته نیست استانی مانند گیلان که دارای پژوهشگران جوان، ورزشکاران ملی و بین‌المللی و نخبگان فراوان است از چنین چالش‌هایی رنج ببرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور جوانان در عرصه های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کلان و خرد می‌تواند سبب گشایش در کارها شود افزود: همان جوانانی که در عرصه دفاع از کیان کشورمان در داخل و خارج مرزها جنگیدند قطعاً از عهده سایر مسئولیت‌های خطیر نیز بر خواهند آمد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اصل شایسته‌سالاری و لزوم بکارگیری جوانان و نخبگان در مسئولیت‌های مختلف مدیریتی گفت: استفاده از نیروهای خلاق و نخبه در کشور تاکنون اسیر شعارها شده و مورد غفلت قرار گرفته است.

فرماندار اسبق رشت با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر استفاده از جوانان در مسئولیت‌ها افزود: بنده به عنوان یکی از کاندیداهای نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری تکیه بر نیروی جوان را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

به گزارش اندیشه‌گیلان، در این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن “هفته پژوهش” از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه امسال در سالن ورزشی سازمان آتش‌نشانی رشت در میدان انتظام برگزار شد، بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی استان دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه کردند، همچنین بیش از ۱۰ استارت آپ موفق و ایده‌های برتر دانش‌آموزی در نمایشگاه یاد شده حضور یافته بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − چهار =