فرماندار رشت در مراسم تجلیل از محققان و پژوهشگران برتر شهرستان مطرح کرد؛ نام گذاری یکی از معابر اصلی شهر رشت تحت عنوان پروفسور رضا

0 158

عصرکاسپین / فرماندار شهرستان رشت گفت: تولید علم و دستیابی به فناوری روز، می‌تواند علاوه بر تقویت قدرت ملی، به تولید رفاه و آسایش برای مردم منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مؤمنی زاده در این مراسم که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه علم در جوامع بشری، اظهار کرد: تولید علم و دستیابی به فناوری روز، می‌تواند علاوه بر تقویت قدرت ملی، به تولید رفاه و آسایش برای مردم منجر شود و متعاقبا توسعه همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

 وی تحقیق و پژوهش را زیرساختِ لازم برای تولید خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: گیلان مهدِ مفاخر است و خوشبختانه در این خصوص‌ در دنیا نیز حرفی برای گفتن داشته ایم.

فرماندار شهرستان رشت قدردانی از تلاشگران عرصه تحقیق، پژوهش و تولید علم را بر‌ خود تکلیفی مهم دانست و گفت: برگزاری چنین همایش هایی در واقع بهانه ای برای قدردانی از مقام و منزلت پژوهشگران، محققان، فناوران و ادای احترام به آنان است.

دکتر مومنی زاده با اشاره به درگذشت دانشمند گیلانی؛ «پروفسور رضا»، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با شورای شهر و شهرداری رشت در صدد هستیم، یکی از معابر اصلی سطح شهر رشت تحت عنوان «پروفسور رضا» نام‌گذاری شود.

گفتنی ست در این مراسم از جمعی از پژوهشگران برتر شهرستان رشت تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 4 =