قاتل خدیجه خدیر فعال محیط زیستی اهل مهاباد دستگیر شد

قاتل خدیجه خدیر فعال محیط زیستی اهل مهاباد دستگیر شد

0 222

قاتل «خدیجه خدیر»، کوهنورد ۷۰ ساله اهل این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

عصرکاسپین / سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی مهابادگفت : به دنبال مفقود شدن این بانوی کوهنورد مهابادی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی موضوع و بازداشت تعدادی از افراد و در نهایت مظنون اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی شد و پس از دستگیری به قتل انجام داده اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه قاتل از نزدیکان و همسایه مقتول بود که به سبب صمیمت با خانواده وی رفت و آمد خانوادگی داشت، اظهار کرد: قاتل در روز حادثه مقتول را که قصد رفتن به کوهنوردی داشت، سوار خودرو شخصی خود کرده و در مسیر حرکت به طرف جاده بوکان وی را خفه کرده‌است.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: قاتل پس از بازداشت و اعتراف به قتل خود، همراه ماموران انتظامی و پلیس آگاهی بر سر صحنه جرم حاضر و پس از کشف جنازه، جزییات این قتل در صحنه جرم بازسازی شد.

«سرهنگ تجاری»، با اشاره به انگیزه قاتل نسبت به کشتن این فرد، عنوان کرد: اعترافات قاتل نشان می‌دهد وی برای دزدیدن طلا و جواهرات همراه مقتول وی را به قتل رسانده‌است.

این بانوی کوهنورد از چهارشنبه هفته گذشته از منزل خارج شده و دیگر به خانه برنگشته بود؛ فردای آن روز تلاش برای پیدا کردن وی توسط مردم، اصحاب رسانه و انجمن‌های کوهنوردی این شهرستان آغاز و در نهایت پیکر بی‌جان این بانوی مهاباد بامداد روز گذشته در مسیر جاده مهاباد به سمت بوکان توسط پلیس آگاهی پیدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − چهار =