معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی: تدابیر لازم برای جذب گردشگر در آستانه نوروز اندیشیده شده است

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی: تدابیر لازم برای جذب گردشگر در آستانه نوروز اندیشیده شده است

0 205

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی:
تدابیر لازم برای جذب گردشگر در آستانه نوروز اندیشیده شده است

عصرکاسپین / معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در قوانین و مقررات مربوط به مناطق آزاد، قانون به صورت شفاف مباحث حاکمیتی را به صورت یک رویکرد بسیار قوی پیش بینی کرده اما در مسیر اجرا بعضا موازی کاری هایی پیش می آید.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی به نقل از فرینا، مجید فاتحی در حاشیه «نوزدهمین نشست مشترک معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور» که به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از موهبت های چنین اجلاس هایی که در مناطق مختلف برگزار می شود این است که معاونین و مدیران فرهنگی مناطق آزاد به تشریک مساعی و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف می پردازند و همچنین فرصت بسیار خوبی است تا ضمن آشنایی و اطلاع از نقاط ضعف و قوت، تدابیر لازم را با اصلاح آنها به کار بگیرند.

فاتحی ضمن اشاره به این مهم که در قوانین و مقررات مربوط به مناطق آزاد، قانون به صورت شفاف مباحث حاکمیتی را به صورت یک رویکرد بسیار قوی پیش بینی کرده اما در مسیر اجرا بعضا موازی کاری هایی پیش می آید، افزود: خوشبختانه در جلسه امروز به این موضوع مهم پرداخته شد تا بتوانیم برنامه های لازم را به منظور رفع این موازی کاری ها اتخاذ کنیم و بتوانیم آنچه را که در ماده ۶۵ احکام قانونی به خوبی به آن اشاره شده است عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از مناطق آزادی است که در راستای ایفای ماموریت های محوله اش در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی و گردشگری برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد. یکی از این برنامه ها توسعه گردشگری است که به ایجاد زیرساخت های مناسب پرداخته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در پایان تصریح کرد: هدف گذاری ما برای امسال جذب ۸ میلیون گردشگر است که تاکنون ۵٫۵ میلیون نفر جذب شده اند. تدابیر لازم برای جذب گردشگران در آستانه نوروز نیز اندیشیده شده که در حال انجام است.

گفتنی است؛ منطقه آزاد اروند، روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه میزبان نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − یک =