عدم هماهنگی مدیران استان در مقابله و مدیریت با بحران برف/ گیلان از مدیرانی برخوردار است که شاید در عمر خود اصلا برف ندیده اند

عدم هماهنگی مدیران استان در مقابله و مدیریت با بحران برف/ گیلان از مدیرانی برخوردار است که شاید در عمر خود اصلا برف ندیده اند

0 118

به هم ریختگی و عدم هماهنگی مدیران استان در مقابله و مدیریت با بحران برف/ گیلان از مدیرانی برخوردار است که شاید در عمر خود اصلا برف ندیده اند/ مردم در قالب همیاری و مشارکت مشکلات همدیگر را حل و رفع کنند

عصرکاسپین /سید علی آقازاده ضمن گرامیداشت یوم الله ٢٢ بهمن بیان داشت: امروز مردم سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر برگ زرینی از تاریخ این انقلاب را ورق زدند. هرچه از تاریخ انقلاب اسلامی میگذرد ارتباط و اعتقاد مردم به نظام مقدس بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بیش از پیش به پاسداشت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که همانا عزت و سربلندی نظام است، خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی در چند روز گذشته مبنی بر بارش برف سنگین در بخش جلگه ای استان افزود: مردم همیشه در صحنه استان گیلان امروز با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش سنگین برف خود را به میدان شهدای ذهاب رساندند، اما متاسفانه برخلاف اخبار رسیده و اعلام آماده باش مسئولان در خصوص بارش برف سنگین و همچنین آمادگی مردم، بیش از ۲۵۰۰ خانوار به دلیل نداشتن برق و آب در شرایط سختی به سر می بردند.

سید علی آقازاده با تاکید بر اینکه استان گیلان در سال های گذشته نیز بارش سنگین برف را تجربه کرده بود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که از روز گذشته شاهد بارش برف بوده ایم، تمهیدات لازم آنچنان که باید برای مواجه شدن با این بحران اندیشیده نشده بود و علاوه بر خسارتهای مالی و سرمایه ای وارده به استان، مردم ما دچار مشکلات متعدد از جمله مشکل تردد ناشی از مسدود شدن معابر اصلی و فرعی و قطع شدن برق و آب منازل مسکونی شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم از به هم ریختگی و عدم هماهنگی مدیران استان در مقابله با بحران برف سخن گفت و یادآور شد: متاسفانه مسئولان اجرایی نتوانستند خدمات رسانی بهینه ایی در دو روز اخیر داشته باشند.

او گفت: استان گیلان از مدیرانی برخوردار است که شاید در عمر خود اصلا برف ندیده اند، بنابراین نمی توان از چنین فردی انتظار مدیریت صحیح داشت، لذا ضعف و ناکارآمدی دولت، فقدان مدیران دلسوز و کاردان در استان باعث شد تا مردم شریف استان آنچنان که باید از بارش برف سالجاری لذت چندانی نبرند.

سید علی آقازاده در پایان گفت: از مردم با بصیرت گیلان توقع داریم که خودشان در قالب همیاری و مشارکت مشکلات همدیگر را حل و رفع کنند چون از مدیران فعلی نمی توان انتظاری بیش از این داشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 12 =