مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: امدادرسانی به ۲۵۰۰ نفر از مسافرین در راه مانده در پی بارش برف سنگین در استان گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: امدادرسانی به ۲۵۰۰ نفر از مسافرین در راه مانده در پی بارش برف سنگین در استان گیلان

0 145

عصرکاسپین / فعالیت ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای امدادو نجات هموطنان آسیب دیده ناشی از برف و کولاک

?توزیع اقلام و بسته های اصطراری غذایی از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان

?فعالیت ۸۰ خودروی امدادی از روز شنبه تا کنون جهت ارائه خدمات در سطح استان به مردم

?تلفن ۱۱۲ (جمعیت هلال احمر) ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: همزمان با آغاز بارش برف در استان گیلان تا ظهر امروز به ۲۵۰۰ نفر از در راه ماندگان امدادرسانی شد. این امدادرسانی از سوی هلال احمر تا بازگشت شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

?امدادرسانی به ۲۵۰۰ نفر تا ظهر امروز در پی بارش برف سنگین در استان گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به فعالیت ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با برف، بیان کرد: همزمان با آغاز بارش برف در استان گیلان تا ظهر امروز به ۲۵۰۰ نفر از در راه ماندگان امدادرسانی شد که ۳۵۰ نفر از نیروی های امدادی جمعیت هلال احمر گیلان، طی عملیات های مختلف نسبت به امدادرسانی اقدام کردند، همچنین با توجه به شرایط نامساعد برفی در مسیر رشت، قزوین، منطقه امام زاده هاشم و سروان اهم نیروها و کمک های جمعیت از شب گذشته به آن منطقه معطوف شده است.

?توزیع اقلام غذایی از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان

ولی پور ضمن اشاره به اسکان اضطراری مسافرین در پی بارش برف، اظهار کرد: برای ۲۳۰ نفر از مسافرین اسکان یافته در مکانهای امن همچون مساجد و راهداریها مسیر جاده ها، اقلام غذایی نظیر، بسته های غذایی ۷۲ ساعته( ۳۵۰ بسته هر بسته برای ۴ نفر)، آب معدنی (۱۴۰۰ بطری)، نان( ۶۱۰۰ قرص)، بیسکویت (۱۲۴۰ بسته) و خرما ( ۶۰۰ کیلو) و پتو (۴۵۰ تخته ) از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان توزیع شد.

?فعالیت ۸۰ خودروی امدادی جهت ارائه خدمات در سطح استان به مردم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به لجستیک جمعیت هلال احمر، اذعان داشت: جمعیت هلال احمر با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی در حال فعالیت و خدمت به مردم و مسافران هستند.

ولی پور ضمن اشاره به خدمات هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، که در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم استان گیلان هستند.

?تلفن ۱۱۲ (جمعیت هلال احمر) پاسخگوی ۲۴ ساعته برای دریافت گزارشات مردمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

❌هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

مهدی ولی پور ضمن تاکید بر خودداری هموطنان از سفرهای غیرضروری خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش بارش برف از ظهر امروز و احتمال یخ زدگی جاده ها و معابر، هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تاکید کرد: هموطنان و مسافرین عزیز برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − نه =