نگاهی به کارنامه نمایندگان ادوار شهرستان رشت/ سردار صداقت، پاک‌دستی و مدیریت جهادی

نگاهی به کارنامه نمایندگان ادوار شهرستان رشت/ سردار صداقت، پاک‌دستی و مدیریت جهادی

0 138

نگاهی به کارنامه نمایندگان ادوار شهرستان رشت/ سردار صداقت، پاک‌دستی و مدیریت جهادی

عصرکاسپین / با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نگاهی داریم به گوشه ای از عملکرد نمایندگان ادوار شهرستان رشت. در اولین بررسی نگاهی خواهیم داشت به کارنامه عملکردی سردار سید علی آقازاده نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی.

سید علی آقازاده دافساری، وی در سال ۱۳۳۴ در «دافسار» از توابع شهرستان رشت دیده به جهان گشود، تحصیلات مقدماتی را در رشت گذراند و در دوران جوانی با آغاز نهضت امام خمینی(ره) به خیل عظیم انقلابیون پیوست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با آغاز جنگ تحمیلی به ندای امام(ره) لبیک گفت و برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب عازم جبهه‌ها شد، ذره‌ای در این مسیر درنگ نکرد تا اینکه به جانبازی نائل آمد.

آقازاده که سال‌ها فرماندهی سپاه قدس گیلان را به عهده داشت، مردم این دیار مدیریت او در ایجاد امنیت استان را به یاد دارند به‌ویژه اینکه دو سال در کسوت فرماندهی انتظامی گیلان از نقاط قوت و درخشان سردار آقازاده است که توانست آسایش را برای مردم این استان به ارمغان آورد.

این جانباز دوران دفاع مقدس با کوله باری از تجربه مدیریتی در عرصه‌های مختلف و پشتوانه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان با ورود به انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی برای مدت چهار سال در کسوت نماینده برای مردم این دیار خدمت کرد.

آقازاده که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیای طبیعی و مدیریت است، با عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و گروه‌های دوستی پارلمانی ایران – آلمان، ایران – برزیل و ایران – کنگو به نمایندگی از ملت ایران در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کرد و مدافع حقوق تمام مردم بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، همواره در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت و با پیگیری مصوبات در راستای پیشرفت گیلان به‌ویژه شهرستان رشت توانست اقدام‌های اثرگذاری انجام دهد.

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که ریاست ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در گیلان را به عهده داشت، همواره پیشگام در مبارزه با فساد بوده و زندگی صادقانه و پاک او زبان‌زد عام و خاص است.

سید علی آقازاده دافساری، با تجربه مدیریت جهادی، صداقت در گفتار و رفتار و همچنین پاک‌دستی بار دیگر برای خدمت به مردم پیش قدم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =