ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت تشکیل جلسه داد

ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت تشکیل جلسه داد

0 148

ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت تشکیل جلسه داد

عصرکاسپین / عصر امروز مورخ ۹۸/۱۱/۱۹ با پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش احتمالی برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت در دفتر شهردار تشکیل جلسه داد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این جلسه که با حضور شهردار ،مدیران مناطق ۵ گانه و روسای سازمان ها و معاونین شهرداری و برخی از مدیران شهرداری برگزار شد ناصر حاج محمدی شهردار رشت ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر بر لزوم آمادگی همه جانبه مناطق و سازمان های زیر مجموعه شهرداری تاکید کرد.

وی گفت : برای جلوگیری از بروز هر گونه بحران احتمالی در زمان بارش برف مطابق دستورالعمل ستاد بحران شهرداری رشت و تمهیدات در نظر گرفته شده، تمامی مناطق و سازمان ملزم به تامین تجهیزات لازم اجرایی و عملیاتی می باشند.

همچنین در ادامه افزود: آماده سازی ماشین آلات برف روبی، تامین مخلوط نمک و شن و تعبیه در مناطق شناسایی شده در سطح شهر و آماده باش کامل نیروهای اجرایی و عملیاتی نیز از موارد حائز اهمیت و لازم الاجرا می باشد.

ناصر حاج محمدی با بیان اینکه که در چند هفته گذشته و در مورد مشابه پیش بینی بارش برف، تمامی مناطق و سازمان ها با تمامی تجهیزات عملیاتی آماده انجام اقدامات لازم در روزهای برفی بودند ، هم اکنون نیز با آمادگی کامل در خدمت شهروندان خواهیم بود.

در ادامه نیز معاونت خدمات شهری و مناطق و سازمان ها نسبت به اعلام عملیات انجام شده در این خصوص پرداختند.

در انتها شهردار رشت با بیان اینکه مجموعه شهرداری رشت تمامی توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته بکار خواهد بست افزود : در صورت بارش برف این رحمت زیبای الهی تمام تلاش خود را خواهیم نمود که با مشارکت شهروندان عزیز روزهای آرام و با نشاطی را سپری نماییم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز بیان اینکه مطابق پیش بینی هواشناسی و جلسات برگزار شده در این خصوص گفت: تا مرز نهایی ۵۰ سانتی متر بارش برف احتمالی خواهیم داشت و باید با تمام قوا و نیرو و تجهیزات بسیار دقیق عمل نماییم .

وی ادامه داد: در مرحله نخست تمهیدات لازم در ورودی های شهر رشت را باید در نظر گرفت.

مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت افزود: مطابق دستورالعمل ستاد بحران شهرداری رشت که به تمامی مدیران و مسئولین ابلاغ شده است و اجرایی نمودن آن این قول را به شهروندان خواهیم داد که دچار مشکلی نخواهیم شد.

همچنین وی از اقدامات و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در پیش بینی بارش برف گذشته تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت: که در حال حاضر نیز با پیش بینی در خصوص بارش برف در هفته جاری نیز قطعاً این مدیریت، اطلاع رسانی های لازم به شهروندان را نیز انجام خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + دوازده =