مدیرکل راهداری گیلان: راه های روستایی گیلان تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی می شود

مدیرکل راهداری گیلان: راه های روستایی گیلان تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی می شود

0 110

عصرکاسپین/مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به اینکه این استان دارای ۹ هزار کیلومتر راه روستایی است که تاکنون ۳۵ درصد آن بازگشایی شده است، گفت: تا ۴۸ ساعت آینده تمام راه ها بازگشایی می شود.

محمدرضا نازک کار با بیان اینکه در روز گذشته ۳۵ درصد راه‌های روستایی استان گیلان بازگشایی شده است، افزود: از صبح امروز با دستور وزارت راه و شهرسازی و اضافه شدن امکانات و ماشین آلات چندین استان و بهره گیری از ظرفیت‌های استان معین دستگاه‌هایی به ناوگان راهداری گیلان اضافه شد.

وی با بیان اینکه با توجه به این شرایط طی ۴۸ ساعت آینده راه‌های روستایی گیلان باز خواهد شد، گفت: بر اساس هدف گذاری‌های صورت گرفته مقرر شد امروز ۲۰ درصد دیگر راه‌های استان تا بازگشایی شود با توجه به حضور دستگاه‌های استان‌های مختلف پیش بینی می‌شود که این میزان به بیش از ۵۰ درصد برسد.

نازک کار با اشاره به اینکه گیلان دارای ۹ هزار کیلومتر راه روستایی است، اظهار کرد: اکثر این راه‌ها در محورهای صعب العبور و کوهستانی قرار دارد و با توجه به پیچ و شیب شدید راه‌ها امکان فعالیت دستگاه‌ها وجود ندارد اما تلاش می‌شود تا ۴۸ ساعت آینده تمام راه‌های روستایی استان بازگشایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + سیزده =