۵۴ دستگاه مرتبط با برف روبی در رشت آماده خدمات رسانی است

۵۴ دستگاه مرتبط با برف روبی در رشت آماده خدمات رسانی است

0 107

۵۴ دستگاه مرتبط با برف روبی در رشت آماده خدمات رسانی است

عصرکاسپین / معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به آمادگی برای مقابله با بارش برف با توجه به اعلام هواشناسی استان گیلان گفت: ۵۴ دستگاه خودروی مرتبط با عملیات برف روبی از سوی شهرداری رشت آماده ارائه خدمات رسانی است.

علیرضا مقصوی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در شهرداری رشت تشکیل شده و هماهنگی های لازم انجام گرفته افزود: ۴۵۰ نیروی انسانی برای ارائه خدمات شبانه روزی در دو نوبت کاری تقسیم بندی شده اند و هماهنگی در این باره انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی ۶۰۰ نیروی پاکبان، ۳۰۰ نیروی آتش نشان و ۳۰۰ نیروی فضای سبز برای خدمات رسانی در صورت بارش برف اظهار داشت: با توجه به ساماندهی نیروها برای ارائه خدمات مطلوب، شهرداری رشت تمام سعی خود را به کار می گیرد تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان با مجموعه نیروها در شهرداری خاطرنشان کرد: با توجه به عرض معابر، ضروریست تا در معابر اصلی خودرو پارک نشود، در اینصورت در یک لاین می توانیم عملیات برف روبی داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری رشت برای بی خانمان ها تصریح کرد: سامانکده “گرمخانه” شهرداری رشت با ظرفیت ۵۰ نفر برای پذیرش افراد بی خانمان در برف آمادگی دارد که غذای گرم نیز به آنها ارائه می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت اظهار داشت: شهروندان زباله ها را در نزدیکترین محل برای جمع آوری قرار دهند تا نسبت به جمع آوری سریع آنها اقدام شود.

هوای سرد و بارشی از امروز تا سه شنبه در استان گیلان ماندگار است و ۱۵ تا ۲۰ درجه کاهش دما خواهیم داشت، اواخر وقت امشب تا اوایل صبح فردا “دوشنبه” بارش باران تبدیل به برف می شود و برای دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان خواهیم بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در مناطق جلگه ای استان بین ۲۰ تا ۷۵ سانتی متر و در ارتفاعات ۵۰ تا یک و نیم سانتی متر برف خواهید بارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 12 =